Forum antwoorden aangemaakt

RE: Odin's Roggebrood Whisky. Tried and True Recipy

De 1e keer dat ik deze whisky maakte heeft de mash maar liefst 8 maanden in het vat gezeten alvorens ik hem ging stoken. Het resultaat was na 1 stook al een heerlijke zachte smaak. De 2e emmer staat n...

In forum Spirits

8 jaar geleden
RE: facebook

Hoi Erik Jazeker ? En Stookwinkel volgen kan hier:

In forum Stookforum

8 jaar geleden
RE: Appels vergisten

Gooi hem er gewoon maar erbij op. Als het echt niet mag upload jij de video en schakel ik bovenstaande uit. Kijk maar effies, ik vind alles best en jij hebt alle media rechten van de video.. Top! Zou...

In forum Stookforum

8 jaar geleden

Dan moet hij op Stooktv, meer dan 700 leden. Maar als ik dat nu doe dan is hij dubbel en dat ziet Youtube als plagiaat ?

In forum Stookforum

8 jaar geleden
RE: Appels of ander hard fruit ontsappen met Pectolase Enzymen stap voor stap

Ook hier het filmpje naar de nieuwe sappersmethode, scheelt je een hoop werk ?

In forum Stooktips

8 jaar geleden

Heel leuk gedaan weer Nim, Bedankt! Al met al zijn we nog geen 2 uur bezig geweest. De appelvreter kan zeker 1000 kg per uur aan, het persen moet in delen gebeuren en de perskoek moet worden afgevoer...

In forum Stookforum

8 jaar geleden

Ja mooi he! Dat het staat te gisten als een gek had ik ook zeker wel verwacht. Ik vond het ook een gezellige middag. Bedankt voor de Kirsch ? ik hoop dat deze appels net zo'n godendrank op gaan levere...

In forum Stookforum

8 jaar geleden

Ja filmpjes zat haha, als ik de smaak van het vloggen te pakken krijg pak ik stooktv weer op hanha. Lummel is met ongeveer 115 liter sap huiswaarts gekeerd, ze waren lekker zoet. De gist zit er al bij...

In forum Stookforum

8 jaar geleden

De filmpjes ga je zo ontvangen Nimrax, het was een leuke middag!

In forum Stookforum

8 jaar geleden
RE: We zijn begonnen.

Zo'n eerste keer is altijd spannend, en je leert meteen wat je de volgende keer anders kunt doen. Het maisschema instellen is niet heel moeilijk, er staat hier bij de nederlandse handleidingen nog een...

In forum Bier, Wijn en overige dranken

8 jaar geleden

Oh ja, wel naar het nieuwe adres he. Westfalenstraat 14a in Deventer

In forum Stookforum

8 jaar geleden

Is goed hoor, zie ik je morgen! Het malen is snel gebeurd, het uitpersen kost wat meer tijd omdat het in kleinere hoeveelheden gaat. Maar is vast leuk om te doen ???????

In forum Stookforum

8 jaar geleden

@Lummel, heb je de appels vandaag opgehaald of moet je dat morgen nog doen? Laat maar ff weten hoelaat je hier kunt zijn. Blijf je hier ook lunchen?

In forum Stookforum

8 jaar geleden

Hahahaha 🙂 🙂 🙂

In forum Stookforum

8 jaar geleden

Wat een geweldige spullen heb je ervoor Jan!Mega blender met giga sap pers... Ik heb momenteel geen auto ter beschikking,anders was ik al onderweg naar Deventer... maar film het een beetje als je wil....

In forum Stookforum

8 jaar geleden
Pagina 189 / 456