Forum antwoorden aangemaakt
|
RE: Appels vergisten Ja hoor, heb ik liggen 🙂 |
In forum Stookforum |
8 jaar geleden |
|
RE: Appels vergisten Lummel kom maar op met je appels! Alles getest en klaar voor aktie! Ik moet alleen nog even een paar speciekuipen halen, is wel handig voor de op te vangen gehakte appels en voor de perskoek (we weten... |
In forum Stookforum |
8 jaar geleden |
|
RE: Appels vergisten Heb je een trekhaak? Anders aanhangertje van iemand lenen en vol kieperen! |
In forum Stookforum |
8 jaar geleden |
|
RE: Appels vergisten Jawel hoor, komt goed! Ben ook benieuwd hoe het allemaal gaat! Hoeveel kilo heb je? Ik moet nog iets van een grote speciekuip hebben om de gehakte appels in op te vangen. |
In forum Stookforum |
8 jaar geleden |
|
RE: Het grote BBQ Topic! Die ga ik ook maken! Klinkt erg goed en het zou zo maar kunnen dat een kind dat groente echt haat maar wel dol is op vlees dit toch kan waarderen! Leuk projectje! |
In forum De kookhoek |
8 jaar geleden |
|
RE: Het grote BBQ Topic! Ik ben ook erg nieuwsgierig, het ziet er erg goed uit! |
In forum De kookhoek |
8 jaar geleden |
|
RE: Distilaat klaren, batch verpest? Als ik het zo lees komt het inderdaad door de oliën, het Ouzo effect 🙂 Nu is het eigenlijk vreemd dat er oliën zijn meegekomen als je vergist perensap stookt. Maar de enige oplossing is het geheel nog... |
In forum Stooktips |
8 jaar geleden |
|
RE: Eau-de-Vie van stoofperen? Helaas maak ik altijd te kleine hoeveelheden waardoor het lang bewaren meestal niet lukt. Zojuist hoorde ik van een klant dat hij een flesje gestookt van appel en peer 3 jaar niet aangeraakt had en on... |
In forum Spirits |
8 jaar geleden |
|
RE: Alcohol in het nieuws Dus wat kunnen we hier uit concluderen? |
In forum Het Café (praathuis) |
8 jaar geleden |
|
RE: Vermogens regelaar te koop William/Jan kan er af, ik had mij vergist in de naam en moest Johannes zijn, die kan dus een plekje naar boven 🙂 Ik heb het lijstje aangepast. |
In forum Vraag en aanbod |
8 jaar geleden |
|
RE: mss nieuwe stoker Gefeliciteerd Erik, fantastisch nieuws! Geniet van elkaar en verzorg het vrouwtje maar goed de komende dagen 😉 maar vergeet ook vooral jezelf niet! Daar drinken we er vandaag weer 1 (of een paar) op! ... |
In forum Stookforum |
8 jaar geleden |
|
RE: Methyl alcohol test Kan er geen vaste draad komen met zinnige informatie over methanol? Die vraag duikt steeds weer op. Is er al ?: Deze staat bij stooktips bovenaan, toch begint er steeds weer nieuw gedoe over. De ger... |
In forum Stookforum |
8 jaar geleden |
|
RE: Boek over mouterij en mout maken Zouden er excursies mogelijk zijn naar een mouterij Erik? Mischien best leuk om eens te zien. Geinteresseerden zat hier! Leuk om namens Bio-Brouwmaat te doen 🙂 |
In forum Bier, Wijn en overige dranken |
8 jaar geleden |
|
RE: адский огонь . En ik maar denken dat er weer russische spam op het forum was geplaatst whahaha ??? |
In forum Recepten |
8 jaar geleden |
|
RE: Het grote BBQ Topic! Dat ziet er lekker uit zeg! Ik heb laatst een lamsbout zonder bot veranderd in een rollade 🙂 Erg lekker! Combinatie met zoete aardappel klinkt ook erg goed! Deze ziet er ook nog eens heel mooi uit! P.... |
In forum De kookhoek |
8 jaar geleden |