Forum antwoorden aangemaakt
|
RE: Vraag over gist Dat is een alambiek, perfect om fruit mee te stoken dus ? |
In forum Gist vragen |
8 jaar geleden |
|
RE: Van wie heb ik deze spookzending kussens ontvangen? De eigenaar van de kussens heeft zich zojuist gemeld, toch gevonden dankzij dit topic. Ik denk niet dat hij lid is van het forum maar alleen leest. Ik zorg maandag dat ze terecht komen op de juiste pl... |
In forum Het Café (praathuis) |
8 jaar geleden |
|
RE: Frambozen Schnapps van diepvries frambozen Slechts 1 keer, en hij was fantastisch. Er zit zoveel smaak in een framboos, dit kan niet mislukken ? |
In forum Spirits |
8 jaar geleden |
|
RE: Hopzakjes Inmiddels heb ik deze weer op voorraad |
In forum Bier, Wijn en overige dranken |
8 jaar geleden |
|
RE: Van wie heb ik deze spookzending kussens ontvangen? Tanja, kom je je kussentjes even ophalen? |
In forum Het Café (praathuis) |
8 jaar geleden |
|
RE: Van wie heb ik deze spookzending kussens ontvangen? Dan moet je (of hij of zij) het eerst met Google translate in het Spaans vertalen 🙂 Tanja Nijmeijer spreekt anders prima Nederlands, wel met een dialectje maar dat heeft wel wat ? |
In forum Het Café (praathuis) |
8 jaar geleden |
|
RE: Van wie heb ik deze spookzending kussens ontvangen? Klopt, hier op het forum zijn de meesten het wel met elkaar eens, dan mag het ? |
In forum Het Café (praathuis) |
8 jaar geleden |
|
RE: Van wie heb ik deze spookzending kussens ontvangen? Haha ja vaak wel, maar diit topic is wel erg politiek gericht. Stond daar niet iets over in de huisregels? Haha als de kussen eigenaar leest wat hij teweeg brengt ? |
In forum Het Café (praathuis) |
8 jaar geleden |
|
RE: Van wie heb ik deze spookzending kussens ontvangen? Ach, wat kroegpraat aan de bar moet kunnen toch ? |
In forum Het Café (praathuis) |
8 jaar geleden |
|
RE: Van wie heb ik deze spookzending kussens ontvangen? Er heeft zich nog niemand gemeld. Tot ze de vraag krijgen waar de kussens blijven en ze gaan de verzendbon checken. Ik zal ze nog even on hold zetten ? |
In forum Het Café (praathuis) |
8 jaar geleden |
|
RE: Van wie heb ik deze spookzending kussens ontvangen? Waar een foutief geretourneerde doos al niet toe kan leiden.......... |
In forum Het Café (praathuis) |
8 jaar geleden |
|
RE: Alle vragen en antwoorden betreft de T500 mogen hier! Ik plakte hem eerst steeds vast met wat stroop zodat hij bleef zitten bij het er op zetten van de helm. Moest steeds opnieuw. Nu gebruik ik helemaal geen ring meer, er komt geen wolkje stoom doorheen. |
In forum Mijn installatie |
8 jaar geleden |
|
RE: Van wie heb ik deze spookzending kussens ontvangen? Van Farc kussens tot uitlaatklep op de politiek ??? Alleen op Stookforum ? |
In forum Het Café (praathuis) |
8 jaar geleden |
|
RE: Rum van melasse basis recept Dat wel, maar toch waren de verwachtingen bij de meesten veel te hoog.moeilijk product ? |
In forum Spirits |
8 jaar geleden |
|
RE: Rum van melasse basis recept Met de refractometer zou het goed kunnen gaan, maar de hydrometers geven structureel te hoge waardes aan bij melasse. Lees het Rum van Melasse topic maar door, aan het begin was iedereen er van overtu... |
In forum Spirits |
8 jaar geleden |