Forum antwoorden aangemaakt
|
RE: Rum van melasse basis recept Kun je wat metingen verrichten? Bv het SG (enkel interssant wanneer je het start SG hebt gemeten) of het alcoholpercentage met een vino-meter. Is er niets of nauwelijks iets vergist dan heeft het gist... |
In forum Spirits |
8 jaar geleden |
|
RE: Rum van melasse basis recept Dag Rob, Ook al klinkt het gek, ik denk toch dat alle suiker vergist is, of het koolzuur kon ergens anders ontsnappen dan via het waterslot. Ik heb ook een emmer met druiven staan, waterslot staat wat... |
In forum Spirits |
8 jaar geleden |
|
RE: Zwarte bessen (stook) wijn Meten met de alcoholdobber is niet mogelijk, dus daar hoef je niet meer naar te kijken. |
In forum Bier, Wijn en overige dranken |
8 jaar geleden |
|
RE: Van wie heb ik deze spookzending kussens ontvangen? Ik ben heel benieuwd naar de afzender, het moet wel een Stookwinkelklant zijn, maar niet iedereen is lid van het forum. Ik geef het een week, daarna gaan we Farc kussens verloten 🙂 |
In forum Het Café (praathuis) |
8 jaar geleden |
|
RE: Van wie heb ik deze spookzending kussens ontvangen? Zit er wit poeder in de kussens? Ik hoopte ook hetzelfde 😉 Was ik meteen binnen geweest! |
In forum Het Café (praathuis) |
8 jaar geleden |
|
Van wie heb ik deze spookzending kussens ontvangen? Zojuist kwam er een grote beschadigde doos aan met alleen retour afzender er op. Vol met kussens in een soort legerstof. Dit is 100% zeker ergens fout gegaan en niet voor mij bedoeld. De doos kwam oor... |
In forum Het Café (praathuis) |
8 jaar geleden |
|
RE: Alcohol in het nieuws RTL belde net naar aanleiding van het bericht in de krant, ze wilden graag vandaag komen filmen. Ik heb het afgeslagen om te voorkomen dat het straks landelijk in de picture staat, het is mooi geweest... |
In forum Het Café (praathuis) |
8 jaar geleden |
|
RE: Appels vergisten Wilde gist smaakt ook naar gist 😉 |
In forum Stookforum |
8 jaar geleden |
|
RE: Waar zit iedereen ????? Leuk dat je dit wilt doen man! Bedankt! StookwinkelWestfalenstraat 14a7418 DB Deventer |
In forum Het Café (praathuis) |
8 jaar geleden |
|
RE: Waar zit iedereen ????? Dat ziet er keurig uit zeg! Een stuk netter dan wat ik momenteel gebruik! |
In forum Het Café (praathuis) |
8 jaar geleden |
|
RE: Waar zit iedereen ????? Gaaf huis Erik! Echt heel Duits 🙂 Zo te zien heb je ruimte zat of niet? |
In forum Het Café (praathuis) |
8 jaar geleden |
|
RE: Waar zit iedereen ????? Haha dan krijgt de lokale juwelier het straks heel erg druk. Ik moet de koperen ketels graveren met een serienummer. De T500's hebben al een nummer vanuit de fabriek, maar bij de koperen Alambieken do... |
In forum Het Café (praathuis) |
8 jaar geleden |
|
RE: Waar zit iedereen ????? Wat een gave lokatie Troet! Ik wilde jou als goudsmit nog vragen of je mij een goede manier kunt aanraden om in koper te graveren. Ik vind het met de Dremel geen fijn klusje en het is niet zo mooi. Ik... |
In forum Het Café (praathuis) |
8 jaar geleden |
|
RE: Appels vergisten Dit is goed voor een ruime 6%. Dat klinkt niet heel veel, maar voor Cider zou het perfect zijn. Wil je een hogere opbrengst dan kun je extra suiker toevoegen. Niet teveel want dat verpest de smaak. Lu... |
In forum Stookforum |
8 jaar geleden |
|
RE: Alcohol in het nieuws Haha ja nu ben ik het een keer 😉 Er zijn zoveel mooie foto's en filmpjes gemaakt, maar helaas kiest de redactie uit wat er in komt. Het had nog veel mooier kunnen zijn, maar ik ben tevreden hoor 🙂 |
In forum Het Café (praathuis) |
8 jaar geleden |