Forum antwoorden aangemaakt

RE: Forum

Hoi Zout, Bedankt voor het aanbod! Ik heb tegenwoordig een bedrijf hiervoor die dit voor mij doet. Het gevraagde was wel mogelijk maar gooit de hele site overhoop, dan hadden we van begin af aan het...

In forum Het Café (praathuis)

8 jaar geleden
RE: Tsipouro/grappa

Ik had hier 3 kistjes blauwe druiven staan maar ze waren erg klein., Wel mierzoet. Ik had steeds geen zin om ze van de steeltjes te halen en uit te knijpen. Nu heb ik zojuist alles met steeltjes en al...

In forum Recepten

8 jaar geleden
RE: appels peren kersen en pruimen

Erik, de kookzakken zijn weer beschikbaar!

In forum Stookforum

8 jaar geleden
RE: Het grote BBQ Topic!

Heel veel pulled pork door de ragout, hij had zich verheugd op kroketten en nu hebben we het zo opgelost, schaaltje krokettenvulling ? Ik heb ook mn koolhydraatarme periodes, en vlees mag gewoon. Past...

In forum De kookhoek

8 jaar geleden

De diepvries gaat het niet halen ben ik bang 🙂 Net lekker gelunched, wrapjes, broodjes en pasteitjes. De jongste gewoon een soepkom ragout haha. De oudste ligt nog op zn nest en had er vanacht al van ...

In forum De kookhoek

8 jaar geleden
RE: snelle vergisting

Dag Steven, Volkomen normaal, de suiker raakt op. Als je er nu een pak suiker bij zou doen komt het zo weer tot leven. Toch zou ik het niet doen, lekker laten uitgisten en laten klaren. Succes!

In forum Gist vragen

8 jaar geleden

Hoi Erik, ze liggen bij de nederlandse douane, zal dus niet lang meer duren ?

In forum Stookforum

8 jaar geleden
RE: Laagje op de bodem van m’n backset

Ik zou het laagje achterlaten, of het gist is of andere vaste stoffen uit de melasse, ik denk dat het weinig goeds toevoegt.

In forum Stooktips

8 jaar geleden

Hoi Erik, Dan krijg je een prima eau de vie, of Obstler zoals jullie dat in Duitsland noemen toch? In nederland is er bijna geen eau de vie te koop. Ze hebben er hier maar 1 en die is ook gemaakt van...

In forum Stookforum

8 jaar geleden
RE: Tsipouro/grappa

De verstookte most wordt de basis voor brandy (Cognac) die je bv op hout kunt laten rijpen. Daar kan weinig aan misgaan ? Als je de schillen en overig uitgeperst materiaal vergist en stookt krijg je ...

In forum Recepten

8 jaar geleden

Hij is zo gaar dat je hem met je handen in eens platdrukt en hij valt zo uit elkaar. Het echte pullen moet nog beginnen. Hier is nog geen gereedschap aan te pas gekomen.

In forum De kookhoek

8 jaar geleden

Nou hij komt er pas net af, het zal voor morgen zijn. Wel weer goed gelukt. Dit is overigens wel de maximale maat voor mijn ei, de thermometer in het deksel raakte het vlees. Niet zo erg hoor, maar ve...

In forum De kookhoek

8 jaar geleden
RE: Appels vergisten

Maar nu na 6 dagen is het bubbelen gestopt. Dat lijkt mij een beetje snel, of zou het kunnen dat het al uitgegist is. vr Gr Bob Volkomen normaal dat het gisten na een paar dagen wat kalmer gaat of ...

In forum Stookforum

8 jaar geleden
RE: Rum spirit run vragen

Ik heb het in een Kilnerpot zitten, ik tap nu dus kraakheldere drank. Als ik ga schudden is hij waarschijnlijk weer een beetje troebel. gewoon niet doen dus 🙂

In forum Stookforum

8 jaar geleden
RE: Rum spirit run vragen

Mijn Kirsch kwam troebel uit de ketel, ook bij de 2e ronde. Heel rustig aan gestookt en toch die waas. Dat was overigens direct en niet na verdunnen. Niets aan gedaan De volgende dag was hij helder. ...

In forum Stookforum

8 jaar geleden
Pagina 194 / 456