Forum antwoorden aangemaakt
|
RE: Filteren/klaren van gerstemout Precies, want als alles goed is gegaan is het zetmeel omgezet in suiker ? |
In forum Stookforum |
8 jaar geleden |
|
RE: Het grote BBQ Topic! Met een ei in de tuin is het altijd bbq weer ? Weer aan de slag om het gezin van pulled pork te voorzien. Vorige week was 2.5 kilo in 1 dag op. Nu een hele boston butt van 6 kilo op de Q ? |
In forum De kookhoek |
8 jaar geleden |
|
RE: Forum Neem een borrel, dat helpt mischien niet tegen de rsi, wel tegen overspannenheid ??? |
In forum Het Café (praathuis) |
8 jaar geleden |
|
RE: Forum oja en sorry dat ik niet even heb gezocht op het onderwerp ? Geeft niks hoor ? Wie weet komen ze nog een keer met een major update, maar het is stil aan het front..... |
In forum Het Café (praathuis) |
8 jaar geleden |
|
RE: Filteren/klaren van gerstemout Een stookbier/wijn hoe helder ook schuimt veel meer tijdens het stoken dan een sugarwash, dit vlgens mij vanwege de aanwezige eiwitten en zetmeel. |
In forum Stookforum |
8 jaar geleden |
|
RE: Razendsnelle sprankelende appelcider in de maak Precies weet ik het niet, maar de voorraad van vorig jaar was na 1 jaar nog superlekker. Als je de flesjes goed koud zet spuiten ze niet leeg. Wel harde plop en wolkje maar het blijft in de fles. Sche... |
In forum Bier, Wijn en overige dranken |
8 jaar geleden |
|
RE: Razendsnelle sprankelende appelcider in de maak Ziet er mooi uit Auke! Ik heb zojuist een glas van mijn gistende most afgetapt, en dat is met wat ijsklontjes erin ook al een echte traktatie ? |
In forum Bier, Wijn en overige dranken |
8 jaar geleden |
|
RE: Forum Helaas kan ik hier niets aan veranderen, het onderwerp is al vaak tersprake geweest. Het eenvoudigste is om in de browser op het mobiele apparaat in te stellen dat de desktopversie getoond moet worden... |
In forum Het Café (praathuis) |
8 jaar geleden |
|
RE: appels en peren Neeee niet weer die discussie haha. we filmen wel een pot Puro Oxi mee 😉 |
In forum Vraag en aanbod |
8 jaar geleden |
|
RE: appels en peren Gezellig! Ik hoop dat hij snel binnen is. Wil hem graag in actie zien. Filmpje maken, laten we Nimrax monteren 🙂 |
In forum Vraag en aanbod |
8 jaar geleden |
|
RE: appels en peren Lummel, om terug te komen op je vraag in een ander topic. De pers is besteld dus het gaat door ? |
In forum Vraag en aanbod |
8 jaar geleden |
|
RE: appels en peren Het is echt de moeite waard Chris, heb je meteen zuiver sap. Ik heb echt zin om het te gaan proberen. |
In forum Vraag en aanbod |
8 jaar geleden |
|
RE: appels en peren Moet je eens zien hoe goed dat gaat met zo'n hydropers: |
In forum Vraag en aanbod |
8 jaar geleden |
|
RE: Flessen, weckpotten en andere recipiënten (winkels) 2 Maanden geleden zeker 50 ikea flessen met cider afgevuld om te laten bottelen op de fles (4gr suiker/500ml) tot nu toe geen enkele geklapt. En zelfs met vervoeren geen problemen gehad. Dan heb je... |
In forum Vraag en aanbod |
8 jaar geleden |
|
RE: appels en peren Wel een regenpak aan, wordt een heerlijke knoeiboel.Briljant bedacht!! Super. Dat valt reuze mee.Ze leveren er een hoes bij die er overheen gaat om spatten te voorkomen. Want als je fruit erg veel sa... |
In forum Vraag en aanbod |
8 jaar geleden |