Forum antwoorden aangemaakt
|
RE: Flessen, weckpotten en andere recipiënten (winkels) Dat kan zolang er geen druk wordt opgebouwd. Ikea flessen zijn niet drukbestendig. Als je ze gebruikt voor bier of cider is de kans dat ze ploffen bijna 100%. |
In forum Vraag en aanbod |
8 jaar geleden |
|
RE: appels en peren Als ze ergens te koop zijn dan toch sap! Maar niemand heeft ze op voorraad. Dus ff rondje bellen en mailen. Het werkt zoals ik kan zien echt heel gemakkelijk en gewoon op waterduk. Jammer dat Speidel ... |
In forum Vraag en aanbod |
8 jaar geleden |
|
RE: appels en peren Ik denk dat ik de Hydropers van Speidel ook ga bestellen. Dan pers je de versnipperde appels of peren direct uit. Ook kun je daar druiven ingooien zonder dat je ze hoeft te ontstelen. De hydropers wer... |
In forum Vraag en aanbod |
8 jaar geleden |
|
RE: Plezier in het stoken Dat zijn dan alleen nog de mensen die op de bbq zijn geweest. Ik heb een bekende zanger van carnavalsliedjes over de vloer gehad, een gtst acteur en een oogchirurg die nog nooit een gevalletje blindhe... |
In forum Het Café (praathuis) |
8 jaar geleden |
|
RE: appels en peren Kijk, dan ben je echt professioneel bezig. Met dit soort gereedschap lever je ook echt goede producten uit. Daar kunnen de concurrenten in de verste verte niet aan tippen. |
In forum Vraag en aanbod |
8 jaar geleden |
|
RE: appels en peren Ik zal het eens opzoeken. Ik heb ooit een cursus gedaan voor het slijtersvakdiploma, en er zijn wijnen die juist alleen met wilde gisten werken. Druivenschillen bevatten gisten en er zijn wijnen waarb... |
In forum Vraag en aanbod |
8 jaar geleden |
|
RE: Griekse raki Ik heb ze even rechtgezet 😉 Is een probleempje dat vaak gebeurt met mobiele aparaten. Sommigen laat ik staan omdat ze duidelijk genoeg zijn maar als je veel moet lezen en dan ook nog in het engels is ... |
In forum Recepten |
8 jaar geleden |
|
RE: appels en peren Zijn die machines zo duur? Staat wel mooi op je balans voor je jaarlijkse afschrijving. Ik schrik er van! |
In forum Vraag en aanbod |
8 jaar geleden |
|
RE: appels en peren Wat zakjes pecto enzymen erbij en het sap loopt er zo uit. kijk maar eens op dit topic Dit is mijn emmer nu, de vaste stoffen drijven vanzelf naar boven maar blijven wel onder de sapgrens. Alles verg... |
In forum Vraag en aanbod |
8 jaar geleden |
|
RE: appels en peren Hoi Lummel, Dat lijkt mij erg leuk! De appelvreter is geen pers, maar een hakselaar. Je krijgt dus niet direct sap. Ik heb gekeken naar industriele sapcentrifuges maar dat is meteen investering van ... |
In forum Vraag en aanbod |
8 jaar geleden |
|
RE: Dit wil ik ook met jullie delen Maurice gefeliciteerd! Wat geweldig! Geniet er van! Leuk dat je het ons ook hier laat weten! 🙂 |
In forum Stookforum |
8 jaar geleden |
|
RE: appels en peren Ik heb een appelvreter van Speidel besteld. Niet dat ik hem zelf vaak nodig zal hebben, maar jullie kunnen hem huren. Ik wil dit als prive persoon doen en alleen aan leden die ik inmiddels ken omdat z... |
In forum Vraag en aanbod |
8 jaar geleden |
|
RE: Even voorstellen.... Bio-Brouwmaat Dat is een mooie uitbreiding van het assortiment zo! Netjes Erik ? |
In forum Stel je even voor... |
8 jaar geleden |
|
RE: Wilde hop Hop is ook familie van Lummel's plantjes 😉 Nou dat vermoeden had ik al toen ik op de Brau Beviale alle hopsoorten mocht ruiken. Man wat een heerlijke geuren. |
In forum Bieren en wijnen |
8 jaar geleden |
|
RE: appels en peren geen probleem jan als ze binnen zijn zie ik het wel je mag er 2 direkt opzij leggen voor mij laat maar iets weten en dan kan ik nog wat gist bij bestellen gr erik Top! Ik laat het weten! |
In forum Vraag en aanbod |
8 jaar geleden |