Forum antwoorden aangemaakt
|
RE: appels en peren Hoi Lummel, Heb ik hoor! Je hoeft ook niet bang te zijn dat ze snel uitverkocht zijn want ik heb er echt heel veel nu 🙂 Ik heb ook druiven gekregen maar ze zijn zo klein, weet niet of ik zin heb om er... |
In forum Vraag en aanbod |
8 jaar geleden |
|
RE: appels en peren lummel ik ben ook aan het wachten wanneer jan die kookzakken weer heeft Ik verwacht ze deze week weer te hebben Erik, anders begin volgende week. |
In forum Vraag en aanbod |
8 jaar geleden |
|
RE: Appels of ander hard fruit ontsappen met Pectolase Enzymen stap voor stap De appeltjes staan nu al een weekje te gisten met Champagnegist en zoals we inmiddels gewend zijn van de Champagnegist gaat dit heel erg rustig. Zojuist een glaasje afgetapt en smaakt nog erg zoet, vo... |
In forum Stooktips |
8 jaar geleden |
|
RE: Stel je even voor Natuurlijk Jelle! Maar als je het forum niet mobiel gebruikt maar gewoon via de laptop of PC, dan kun je de overige members ook een PB sturen. Mocht het niet lukken bemiddel ik graag! Mocht je weer ... |
In forum Stel je even voor... |
8 jaar geleden |
|
RE: Wilde hop Nou dan zal het wel een verloren partij zijn ben ik bang. Ik kreeg het gisteren in een plastic zak en was aardig aan het broeien. Volgens mij is het vrijdag geplukt, die school was daarna vast al dich... |
In forum Bieren en wijnen |
8 jaar geleden |
|
Wilde hop Ik kreeg dit weekend een tas vol wilde hop, het was nog vers. Ik heb het nu te drogen gelegd maar ik maak zelf geen bier. Is dit bruikbaar voor iemand of is het al te bruin? Ik heb geen idee van het s... |
In forum Bieren en wijnen |
8 jaar geleden |
|
RE: 20, 10, 5, 2 en 1 liter, Schott Duran laboratorium flessen met dop GL45 Shawn, ik heb Mac namens jou een pm gestuurd met je mailadres. Mac, als je het niet ziet, dan ff in de spambox kijken 🙂 Groetjes, Jan |
In forum Vraag en aanbod |
8 jaar geleden |
|
RE: Kan je normale gist stapelen? Normaalgesproken kan dat prima. Gist vermeerdert zichzelf ook. Met 1 zakje Korrelgist kun je 25 maar ook 50 of 75 liter aan het gisten krijgen. Dan hoef je niet eens 3 zakjes gist toe te voegen. Bij t... |
In forum Gist vragen |
8 jaar geleden |
|
RE: Methanol, blind worden, fabels en feiten. Ik denk dat het heel goed is dat je dit doet Lummel. Het kan alleen maar beter worden. Lubberhuizen en Raaff laat de Eau de Vie meer dan een jaar rijpen voor het de deur uit gaat. Zal vast niet voor n... |
In forum Stooktips |
8 jaar geleden |
|
RE: Warmtebron Ik heb ze nog niet, ik heb laatst contact opgenomen met campinggaz om dealer te worden maar ze geven niet thuis.... Wie weet binnenkort een ander merk. |
In forum Mijn installatie |
8 jaar geleden |
|
RE: Warmtebron Hoi Bassien, Goede vraag! Ik heb zelf ook heel lang met het plaatje gestookt. Vooral uit veiligheidsoverwegingen. Na verloop van tijd ben ik gewoon op het fornuis gaan stoken. Dat ging stukken sneller... |
In forum Mijn installatie |
8 jaar geleden |
|
RE: Rum van melasse basis recept Het werkt wel, maar het is er niet voor bedoeld. Rumgist bevat ook de benodigde enzymen die ervoor zorgen dat bepaalde elementen in de melasse beter kunnen worden vergist. Melasse is een heel moeilijk... |
In forum Spirits |
8 jaar geleden |
|
RE: Nieuwe speeltjes! Die lui zijn vaak erg goed, ik denk dat het wel goed gaat komen hoor. Ze hebben het ooit werkend gekregen dus ze weten wat ze doen. |
In forum Grainfather |
8 jaar geleden |
|
RE: Appels pureren Dit topic bedoelde ik: |
In forum Stooktips |
8 jaar geleden |
|
RE: Nieuwe speeltjes! Zonde he, het was al zo veel werk om dat systeem goed te krijgen. Het komt vast wel weer goed maar tot die tijd ligt het stil, balen! |
In forum Grainfather |
8 jaar geleden |