Forum antwoorden aangemaakt

RE: Nieuwe speeltjes!

Zonde he, het was al zo veel werk om dat systeem goed te krijgen. Het komt vast wel weer goed maar tot die tijd ligt het stil, balen!

In forum Grainfather

8 jaar geleden
RE: Appels pureren

Speidel heeft zo'n mooi apparaat, helaas erg prijzig. Ik heb vandeweek 2 grote kisten appels geraspt. Weet niet wat het gewicht was maar mijn 60 liter Speidel vat zat voor 3 kwart vol met rasp. De pec...

In forum Stooktips

8 jaar geleden

Bedankt voor de order weer! Dat probleem zag ik laatst ook. Toen was er een klant op bezoek en hij probeerde mobiel ter plekke de bestelling te plaatsen en toen moest hij per product de pagina ververs...

In forum Grainfather

8 jaar geleden

Klopt, dat kan natuurlijk ook. Zij raden zelf wel aan een silliconenslangetje aan te schaffen. Het staat op het doosje en ook David Heath zegt het in zijn filmpje. Maar gewoon de slang doorknippen hee...

In forum Grainfather

8 jaar geleden

Dag Jac, hij is op voorraad hoor. Alleen het silliconenslangetje leveren ze niet mee helaas. Mensen zijn er erg blij mee wat ik zo hoor.

In forum Grainfather

8 jaar geleden
RE: Reiniging T-500

Wat Gompie doet is prima na 10 of 20 x stoken. Ik spoel voor en na ieder gebruik de kolom door met gewoon kraanwater. Zonder de zadels uit de kolom te halen.

In forum Stookforum

8 jaar geleden
RE: Even voorstellen.... Bio-Brouwmaat

Conflicten na updates zijn bloedirritant, en dan heb je het opgelost en dan komt er weer een nieuwe update en kun je weer opnieuw beginnen. Druk nooit ff snel op het knopje automatisch bijwerken. Soms...

In forum Stel je even voor...

8 jaar geleden
RE: Binnenkort gaat stookwinkel verhuizen ?

Nix flipperkast,WERKEN!!!! Whahahahaha ??????

In forum Stookforum

8 jaar geleden

Ja is echt top! Ook de bedrijven naast me ken ik al, zijn ook allemaal aardige lui! De bezorger van Postnl houdt iedere dag al zijn lunchpauze bij mij, ook al werk ik alleen, ik heb aanspraak genoeg. ...

In forum Stookforum

8 jaar geleden

Niet na-TRAPpen jongens... TRAP-lift dan maar? 😉 Jij kan er vast wel ff een trapliftje voor Chis op photoshoppen Nim 🙂

In forum Stookforum

8 jaar geleden

Zet er aub geen trap in,?????geeft voor mij wel een erg vacantie gevoel????? We helpen je wel omhoog Chris, we laten je niet vallen 😉

In forum Stookforum

8 jaar geleden

Thanks Nimrax, je was me net voor 🙂 Chris, het is hard werken zoals je ziet 😉 Echt afzien Nu nog een beetje opfleuren met gezellige accessoires, het komt helemaal goed. De ruimte is in ieder geval ...

In forum Stookforum

8 jaar geleden

En weer een nieuw speeltje, de Grainfather Wortometer 🙂

In forum Grainfather

8 jaar geleden
RE: Frambozen

Dan komt het wel goed hoor. Champagnegist vergist heel relaxt, geen wilde gisting zoals je bij turbo's wel ziet. De vergisting duurt ook best een tijdje. Je geduld zal zeker beloond worden 😉

In forum Recepten

8 jaar geleden
RE: Frambozen

Het komt zeker goed hoor. Heb je nog iets van suiker toegevoegd? Frambozen hebben van zichzelf niet heel veel suiker. Het kan best zijn dat je deksel niet 100% goed sluit, dan zie je geen bubbels maar...

In forum Recepten

8 jaar geleden
Pagina 198 / 456