Forum antwoorden aangemaakt
|
RE: Vermogens regelaar te koop Geen probleem Erik, dat hebben we eerder gedaan he ? |
In forum Vraag en aanbod |
8 jaar geleden |
|
RE: Vermogens regelaar te koop Nummer 6 is ook verkocht, ik had net een klant die hem graag wilt hebben. Ik meen dat zijn forumnaam William is, mocht hij zich melden dan is hij voor hem, anders neem ik hem van je af. ? |
8 jaar geleden |
|
RE: Wat voor borrel drink je nu of ga je drinken? Hoi Erik, 2 a 3 dopjes per stook is voldoende. Ik doe gewoon een scheutje, het is eigenlijk altijd goed. Ik doe ze bij de zending in! |
In forum Het Café (praathuis) |
8 jaar geleden |
|
RE: Wat voor borrel drink je nu of ga je drinken? Oh ja, voor ik het vergeet... Heb je distilling conditioner? Mijn ervaring met de Kirsch is dat de kersenwijn gaat schuimen in de ketel. De eerste keer dat ik het zonder conditioner deed kwam de kirsc... |
8 jaar geleden |
|
RE: Wat voor borrel drink je nu of ga je drinken? Leuk! Je zal zien dat de smaak er uit springt! Je Kirsch wel 2 keer stoken is mijn ervaring. Je thermometer voor de reflux gaat er ook vandaag uit, misschien heb je die ook morgen al binnen. |
8 jaar geleden |
|
RE: Wat voor borrel drink je nu of ga je drinken? Bij gebrek aan gin heb ik eens Kirsch door de Tonic gedaan. Dat is echt een super combinatie! De kersensmaak knalt boven de tonic uit. Zowel geur als smaak wordt door de Tonic enorm versterkt. Echt ee... |
8 jaar geleden |
|
RE: Binnenkort gaat stookwinkel verhuizen ? Ik wilde altid al een mancave, en ga daar nu werk van maken 🙂 Het entresol had ik eerst bedoeld voor het verpakkingsmateriaal op te slaan. Maar ik heb inmiddels besloten dat ik het kantoor voorlopig n... |
In forum Stookforum |
8 jaar geleden |
|
RE: Alle vragen en antwoorden betreft de T500 mogen hier! Ze raden het wel aan, voor een gelijkmatigere stook. Ik doe het zelf niet meer en ik merk geen verschil met toen ik het nog wel deed. Het is dus niet zo heel belangrijk. Ik gebruik tegenwoordig wel an... |
In forum Mijn installatie |
8 jaar geleden |
|
RE: Alle vragen en antwoorden betreft de T500 mogen hier! Ik hoop ze met een kleine 2 weken weer binnen te hebben Erik ? |
8 jaar geleden |
|
RE: rietsuiker melasse behoefte Dit was de 2e ronde al, ik denk dat er nog wel een 3e ronde gaat komen Troet ? |
8 jaar geleden |
|
RE: Alle vragen en antwoorden betreft de T500 mogen hier! Ik zou het graag een keer komen proeven, ik ben erg benieuwd. Als ik doorstook gaat het naar de bekende natte krant/natte hond ruiken. Ik vind het water wat er uitkomt als ik doorstook niet bepaald sc... |
8 jaar geleden |
|
RE: Alle vragen en antwoorden betreft de T500 mogen hier! nee jan ik had de t500 van markel gekocht maar was geen termometer op de reflux om de water temp. te zien ik wou alleen maar weten of ik die bij jou extra kan bestellen Ah ok. Ja die heb ik wel ligge... |
8 jaar geleden |
|
RE: Alle vragen en antwoorden betreft de T500 mogen hier! Hoi Erik, wat mist er? Had je hem bij mij besteld? De helm en condensor zijn vandaag de deur uitgegaan. Groetjes, Jan |
8 jaar geleden |
|
RE: Donderdag 6 Sept is Stookwinkel gesloten Bedankt allemaal! Het zit er weer op....we zijn weer thuis. Morgen weer aan de slag! |
In forum Stookforum |
8 jaar geleden |
|
Donderdag 6 Sept is Stookwinkel gesloten Hoi allemaal, wegens een crematie waar ik toch een paar uur voor moet rijden kan ik donderdag geen pakketjes versturen. Heb je haast? Bestel dan vandaag voor 16.00 Vrijdag ben ik er weer! |
In forum Stookforum |
8 jaar geleden |