Forum antwoorden aangemaakt
|
RE: Mangrove Jacks temperatuur. Dag William, Goede vraag! Ik zal morgen eens passen of de mantel voor de conical fermenter ook past op de Mangrove Jacks fermenter! Als het kouder wordt kun je ook een warmteriem overwegen icm een reg... |
In forum Grainfather |
8 jaar geleden |
|
RE: Nieuwe speeltjes! Ik zie dat ze in nieuwegein zitten. Ze hebben ook digitale refractometers en nog veel meer. Mischien interessant om eens naar te kijken ? |
In forum Grainfather |
8 jaar geleden |
|
RE: Nieuwe speeltjes! Voor de liefhebbers zijn alle kleuren Tilts weer uit voorraad leverbaar ? |
In forum Grainfather |
8 jaar geleden |
|
RE: Waar zit iedereen ????? Dat mag ook wel natuurlijk. De vraag is hoe serieus was hij als ik vanmorgen in 6 topics engelse stroopwafelvragen moet verwijderen. Voor gerechten hebben we de kookhoek. En 1 stroopwafeltopic heb ik ... |
In forum Het Café (praathuis) |
8 jaar geleden |
|
RE: Binnenkort gaat stookwinkel verhuizen ? Ik wil de betegelde ruimte nu in gaan richten als hobby ruimte. Voor eigen gebruik maar ook voor als we eens een workshop gaan organiseren. Ik wil in deze ruimte een RVS werkbank met 2 grote spoelbakk... |
In forum Stookforum |
8 jaar geleden |
|
RE: Appels of ander hard fruit ontsappen met Pectolase Enzymen stap voor stap Ik haal dit topic nog even op. Met deze methode heb ik tot nu toe de beste Calvados gemaakt. Ik heb 2 hele grote kisten appels gekregen, geen idee van het soort maar ze zijn zoet en vrij klein. Ze st... |
In forum Stooktips |
8 jaar geleden |
|
RE: Vakantie Tijd voor geouwehoer is er altijd Nimrax! Maar het forum moet natuurlijk ook nog wel over stoken gaan he ? Een forum kent net als de handel pieken en dalen in drukte, het komt vanzelf wel weer goed. S... |
8 jaar geleden |
|
RE: Alcohol in het nieuws Ik zou het ook niet leuk vinden als dit doorgaat dat we dan een hele stroom nieuwe stokers krijgen die er een handeltje van willen maken. Die wil ik echt buiten de deur houden. |
8 jaar geleden |
|
RE: Whisky mash gisting traag Fijn om te horen dat het nu beter gaat. Wat voor mour had je gebruikt? |
In forum Spirits |
8 jaar geleden |
|
RE: Waar zit iedereen ????? Kijk, dat is een legitieme reden om even niet op het forum te zijn ?? |
8 jaar geleden |
|
RE: Waar zit iedereen ????? Het is idd een rustige periode, door de vakantie zijn leden uit hun dagelijkse ritme gehaald. Waar ze eerder iedere dag even een kijkje op het forum namen doen ze nu andere dingen denk ik. Haal wat le... |
8 jaar geleden |
|
RE: bak knikkers toevoegen in je stookketel. Een stookwinkel heeft het ook maar dan noemen ze het boil enhancers ? |
In forum Stookforum |
8 jaar geleden |
|
RE: Vakantie Hij is weer leuk Nim! |
8 jaar geleden |
|
RE: Even voorstellen.... Bio-Brouwmaat Laten we hopen dat je geen gelijk gaat krijgen Lummel. Al zou het voor de omzet van Stookwinkel prima zijn, toch hoop ik echt dat het niet gaat gebeuren. |
In forum Stel je even voor... |
8 jaar geleden |
|
RE: Even voorstellen.... Bio-Brouwmaat Ik denk niet dat het hier snel Scandinavische vormen gaat aannemen hoor. Denemarken is ook al teruggekomen op de extreme alcoholaccijns en ook in Noorwegen en Zweden zijn ze aan het overwegen er iets ... |
In forum Stel je even voor... |
8 jaar geleden |