Forum antwoorden aangemaakt
|
RE: Stel je even voor Haha ik wist dat niet eens meer. Toen ik het forum begon waren we hier nog helemaal niet bezig met bierbrouwen 🙂 Ik zal het vanavond even aanpassen 😉 Wel goed om weer eens even door te lezen. Er staat... |
In forum Stel je even voor... |
8 jaar geleden |
|
RE: Whisky mash gisting traag Dag Cosmoscar, Een gisstarter toevoegen heeft geen zin, de gist heeft het immers wel gedaan. Het lijkt er op dat er erg weinig suiker in het geheel zit. Heb je het soortelijk gewicht kunnen meten? Eve... |
In forum Spirits |
8 jaar geleden |
|
RE: Port Zo zou het ongeveer horen te gaan, echter de suikers in mijn kersenwijn waren al lang vergist, de wijn was immers al een jaar oud toen ik besloot er Port van te gaan maken. Maar bovenstaande methode i... |
In forum Bier, Wijn en overige dranken |
8 jaar geleden |
|
RE: Alcohol in het nieuws Er kwam de ervaring aan te pas van whiskeykenner en -maker Dave Pickerell met wie de rockgroep samenwerkte aan de drank. Bijzonder: de drank is gerijpt in vaten in ruimten waar Metallicamuziek schalt ... |
In forum Het Café (praathuis) |
8 jaar geleden |
|
RE: Port Nee hoor, je bent goed op weg! Ik heb port gemaakt van morellenwijn, zie dit topic Hij is echt erg lekker aan het worden ? |
In forum Bier, Wijn en overige dranken |
8 jaar geleden |
|
RE: appels en peren Lummel, iets voor jou? |
In forum Vraag en aanbod |
8 jaar geleden |
|
RE: Binnenkort gaat stookwinkel verhuizen ? De tap kan ik nog steeds niet leveren. Ik probeer andere leveranciers maar ik word hier en daar een beetje tegengewerkt heb ik het idee. |
In forum Stookforum |
8 jaar geleden |
|
RE: Binnenkort gaat stookwinkel verhuizen ? De fermenters staan nu in de aanbieding Lummel 🙂 |
In forum Stookforum |
8 jaar geleden |
|
RE: rookforum gezocht Google even op BBQ forum, daar hebben ze een apart deel dat over roken gaat. |
In forum Het Café (praathuis) |
8 jaar geleden |
|
RE: Even voorstellen.... Bio-Brouwmaat Leuk stuk Erik! Die heb je mooi binnen! |
8 jaar geleden |
|
RE: Reflux versus helm Oh ja, als je wilt dat Chris je berichten leest moet je even reageren in een topic waar hij zelf ook schrijft. Sommige topics die hem minder aanspreken leest hij niet denk ik 😉 |
In forum Spirits |
8 jaar geleden |
|
RE: Reflux versus helm Mijn kirsch was na de striprun met de helm ook vies, daarna de fijnstook met de helm samen met een beetje kersenwijn dat er de keer daarvoor niet meer bjj paste. Na de fijnstook is de kwaliteit uitmun... |
In forum Spirits |
8 jaar geleden |
|
RE: Binnenkort gaat stookwinkel verhuizen ? Het werkt nu al zoveel fijner. Lekker ruimte om mij heen, geen trappen op en af de hele dag. En thuis begint het ook al een stuk leger te worden. Gisteren was ik veel sneller klaar met zendingen inpak... |
In forum Stookforum |
8 jaar geleden |
|
RE: Melasse vergisten, waterslot wel of niet? Nee gist toevoegen heeft geen zin. Melasse heeft een hoge viscositeit waardoor het lijkt of je nog een sg van 1050 hebt. Maar alle suiker is gewoon vergist hoor. Het is een valse meting, daar is eigen... |
In forum Stooktips |
8 jaar geleden |
|
RE: Even voorstellen.... Bio-Brouwmaat Tap is nog steeds niet leverbaar. Ik ben bezig om dealer te worden van Speidel. Maar kan nog even duren. Chris kan je vast wel aan druiven helpen 😉 |
8 jaar geleden |