Forum antwoorden aangemaakt

RE: Even voorstellen.... Bio-Brouwmaat

Lummel, alles is binnen hoor. fermenters weer uit voorraad leverbaar! Dus je kan gaan knallen!!!

In forum Stel je even voor...

8 jaar geleden
RE: PM verzenden

Hoi Dutchcourage, Dan moet je bij de instellingen in je browser switchen van mobiele site naar desktop site. Daarna kun je klikken op iemands naam en dan kom je op zijn profiel waar je een bericht kun...

In forum Het Café (praathuis)

8 jaar geleden
RE: Binnenkort gaat stookwinkel verhuizen ?

Goede tip @ndré! Ik ga eens kijken!

In forum Stookforum

8 jaar geleden

Nou, ik ben gewend thuis te werken, einde van de dag de boodschappen te doen, te koken voor het gezin etc...Ik heb dus geregeld dat de pakketjes hier rond 16.00 worden opgehaald. Dus nu ga ik naar hui...

In forum Stookforum

8 jaar geleden

Haha ja idd! Daar kun je snel mee rondscheuren! Ik pak net mn combi magnetron uit, blijkt er ook nog een spit in te zitten! Ik kom hier niets tekort! De ijsklontjes liggen al in de vriezer, Fevertree...

In forum Stookforum

8 jaar geleden

Zo'n mooie step verzacht de pijn toch wel!? 🙂 Ik denk het wel Erik, ik kan het amper bevatten.... ik kan niet wachten om met jou hier de 1e brouwworkshop te organiseren!

In forum Stookforum

8 jaar geleden

Lummel, volgens mij is het een (de verhuis) juist een gevolg van het ander. Dat heb je goed Erik! Amsterdam is verkocht.... Met veel pijn in mijn hart, niet overdreven, dat doet echt pijn. Ik h...

In forum Stookforum

8 jaar geleden

Hey lummel, Alleen imake geeft een klein krediet om vlot te kunnen bestellen. Dat is 10K en dan moet het alsnog binnen 2 weken betaald zijn. Daar kun je 2 a 3 pallets mee vullen. Dat was vanuit huis...

In forum Stookforum

8 jaar geleden

Er is nu inderdaad echt ruimte om te groeien. Groothandels zoeken dus! Volgende week komen er 18 pallets aan waar nu gewoon plek voor is. Dus conicals, grainfathers en T500's ruimschoots op voorraad...

In forum Stookforum

8 jaar geleden

Haha ja die borrel was ik al van plan, een lekker glaasje Kirsch 🙂 Ik ben overigens aardig leegverkocht en heb bewust geen nieuwe voorraad meer laten komen hier, maar al het klein spul is nog wel een ...

In forum Stookforum

8 jaar geleden

even tussen het sjouwen door een kleine update! Morgen (21 Augustus) om 08.15 sleuteloverdracht! Eindelijk is het dan zo ver! Ik ben al spullen aan het inpakken, want ik wil dezelfde dag de bestelling...

In forum Stookforum

8 jaar geleden
RE: Vermogens regelaar te koop

Menno, hij doet het fantastisch! Ik heb 50 liter kersenwijn gestript op vol vermogen, zonder de regelaar. Het resultaat vandaag samen met een klein restje (ongeveer 5 liter) kersenwijn opnieuw in de k...

In forum Vraag en aanbod

8 jaar geleden

Bedankt allemaal! Er gaat heel wat op me af komen nu denk ik.... Leuke vooruitzichten. Eerst maar eens gewoon van start met een inpaktafel en een computer met printer. Inrichten gaan we heel kalmpjes ...

In forum Stookforum

8 jaar geleden

Zojuist de bevestiging gekregen dat het akkoord is! Ik heb de ruimte! Nu een hoop regelwerk en inrichting gaan verzamelen 🙂

In forum Stookforum

8 jaar geleden
RE: Vermogens regelaar te koop

Hoeveel watt kan de regelaar eigenlijk aan? Dan weet ik dat vast voor als ik eens een ander project heb 🙂

In forum Vraag en aanbod

8 jaar geleden
Pagina 203 / 456