Forum antwoorden aangemaakt
|
RE: Vermogens regelaar te koop Ik heb hem ook binnen Menno, zojuist opgehaald 🙂 Ziet er fantastisch uit! Ik ga hem deze week proberen. Wat een dikke kabel zeg, het ziet er kwalitatief erg goed uit. Bedankt dat je dit mogelijk hebt ... |
In forum Vraag en aanbod |
8 jaar geleden |
|
RE: Vermogens regelaar te koop Ik ben nog in afwachting van de regelaar. Menno heeft hem mooi op tijd verzonden maar met DHL is het nog een hele tour om hem te bemachtigen. Maandag was de afhaal locatie dicht, dinsdag waren ze dich... |
In forum Vraag en aanbod |
8 jaar geleden |
|
RE: Het grote BBQ Topic! Lekker! Ik wil nog steeds een keer proberen om een hele vis in zoutkorst te bereiden in de oven ? AH heeft trouwens rvs rookoventjes in de aanbieding voor 20,00 zag ik net. Kunnen zo in de normale ove... |
In forum De kookhoek |
8 jaar geleden |
|
RE: Het grote BBQ Topic! Lekker! Heb ik in Frankrijk op. Erg lekkere vis. Maak je hem in zn geheel? Ik wil nog zo'n klem kopen om een hele vis in te doen voor op de Q ? |
In forum De kookhoek |
8 jaar geleden |
|
RE: Het grote BBQ Topic! Inderdaad reuze lekker! En volgens mij kan het niet mislukken. Ik had overigens zalm met huid en dus ook maar aan 1 kant gekruid en ingesmeerd. Het was echt balen toen het op was ?? |
In forum De kookhoek |
8 jaar geleden |
|
RE: Het grote BBQ Topic! Nee hoor, deze kan nog 1 a 2 keer mee schat ik. En ik heb hem dus doorgezaagd. Dan kan de andere kant ook nog 2 a 3 keer. Er paste zo precies een pond op. |
In forum De kookhoek |
8 jaar geleden |
|
RE: Binnenkort gaat stookwinkel verhuizen ? Hoi Troet, dat is bij Muncerik. Op de hoofdpagina van dit forum zie je rechtsboven een knop Bio-brouwmaat staan. Klik daar maar eens op ? |
In forum Stookforum |
8 jaar geleden |
|
RE: Het grote BBQ Topic! Pondje zalm op cederhouten plank. Plank was te groot dus doorgezaagd en geweekt in water bij gebrek aan wijn. Houtsnippers geweekt in Calvados en op de kolen gegooid. Zalm ingesmeerd met zout, peper, ... |
In forum De kookhoek |
8 jaar geleden |
|
RE: Binnenkort gaat stookwinkel verhuizen ? Eerst maar eens met de eigenaar over hebben 😉 Wie weet wil hij ook wel komen 🙂 |
In forum Stookforum |
8 jaar geleden |
|
RE: Kopje thee? Haha nu maar hopen dat het theezakje niet teveel smaak afgeeft, of je moet hem vullen met houtsnippers 😉 |
In forum Het Café (praathuis) |
8 jaar geleden |
|
RE: Binnenkort gaat stookwinkel verhuizen ? Juist, had ik al naar gekeken. Een alarm is al geinstalleerd in het pand. Hier hoef ik alleen nog een abbo op te nemen voor de meldkamer. De buurman heeft een uitgebreid camerasysteem op het parkeerte... |
In forum Stookforum |
8 jaar geleden |
|
RE: Binnenkort gaat stookwinkel verhuizen ? Pellets werkt inderdaad ook erg goed. Niet aan gedacht dat dat hier ook mogelijk is. In Zweden is het heel normaal. Zal ik ook eens naar kijken! |
In forum Stookforum |
8 jaar geleden |
|
RE: Binnenkort gaat stookwinkel verhuizen ? Zonnepanelen zou mooi zijn, plat dak en grote oppervlakte. maar de investering is hoog en terugverdientijd lang. Dat sla ik over. Daarbij vallen de energiekosten wel mee denk ik, ik werk daar nog ste... |
In forum Stookforum |
8 jaar geleden |
|
RE: Binnenkort gaat stookwinkel verhuizen ? Haha goed gegokt Marnix, gewoon in Deventer, 5 minuutjes rijden vanaf mijn huis. Ik heb er echt zin in, ik denk dat grote stukken nog lang leeg zullen staan, maar dan heb je altijd nog zicht op groei,... |
In forum Stookforum |
8 jaar geleden |
|
RE: Binnenkort gaat stookwinkel verhuizen ? Thanks @ndré, Mooie tip! Die ga ik onthouden! |
In forum Stookforum |
8 jaar geleden |