Forum antwoorden aangemaakt

RE: Binnenkort gaat stookwinkel verhuizen ?

author="Lummel" Maar zit er niet een onzekerheid in de wetgeving? Er hoeft er maar 1 ongenadig hard aangepakt worden met drank stoken en de handel is kapot Maar ja, ondernemen is risico nemen. W...

In forum Stookforum

8 jaar geleden
RE: Binnenkort gaat stookwinkel verhuizen ?

Ik heb de makelaar vandaag gesproken en het komt waarschijnlijk helemaal goed. Mijn struikelblok was vooral het huurcontract voor 5 jaar, dat wil ik gewoon niet.Waarschijnlijk is dat nu 2 jaar en dan ...

In forum Stookforum

8 jaar geleden
Binnenkort gaat stookwinkel verhuizen ?

Binnenkort gaat Stookwinkel verhuizen van mijn eigen huis naar een echte bedrijfsruimte. Nu is het moeilijk om grote spullen zoals fermenters, Grainfathers, T500's etc op voorraad te houden omdat het ...

In forum Stookforum

8 jaar geleden
RE: Alcohol in het nieuws

Dan zit jij goed Chris haha, ik betaalde zaterdag in Parijs nog Euro 8,50 voor een pul bier. Daar had ik er bij jou dus 17 voor gehad! Op de camping was het met 4,70 ook niet echt heel goedkoop maar d...

In forum Het Café (praathuis)

8 jaar geleden
RE: T500

Hahaha ja het is echt lekker ?

In forum Stookforum

8 jaar geleden

Ah dat had ik gemist ? Ik heb mn 1e 25 kilozak al leeg ?

In forum Stookforum

8 jaar geleden

Bij Body en Fit hebben ze het nog wel, maar je moet zoeken op Dextrose. Is vrijwel hetzelfde. Alleen de bulkkorting op aantallen geven ze niet meer volgens mij. Als je het proeft smaakt het ook precie...

In forum Stookforum

8 jaar geleden
RE: Vermogens regelaar te koop

Ik kan hem dinsdag ophalen als het goed is, maandag is het dhl punt hier gesloten. Heb er zin in hem te gebruiken als ik de kersen ga verstoken. Bedankt Monoblock! Super iniatief en volgens mij staan ...

In forum Vraag en aanbod

8 jaar geleden
RE: Kirsch van morellen (zure kers)

Hoi allemaal, ik ben weer terug. Net thuisgekomen na een voorspoedige rit. Wegens zwarte zaterdag gisteren, hadden we vooraf een hotel besproken in Parijs, achteraf gezien helemaal niet nodig geweest ...

In forum Spirits

8 jaar geleden
RE: Het grote BBQ Topic!

Gaaf, ik had er een beetje mijn twijfels over, maar dan haal ik hem binnenkort ook denk ik. Bij het aansteken komt er nog behoorljjk wat rook vrij wat volgens mij volledig aan de aanmaakblokjes ligt. ...

In forum De kookhoek

8 jaar geleden

Dat gaat idd fantastisch! Heb de Dutch Oven speciaal voor de BBQ aangeschaft. Die basterd 1 minute, werkt dat fijn?

In forum De kookhoek

8 jaar geleden

Dat ziet er weer mooi uit Jack, je pimpt het ook zo mooi met de peterselie ? De bbq die ik hier heb is een aanfluiting, ik durf zelfs geen foto te plaatsen. Ze verkopen mooi vlees hier, maar ik heb he...

In forum De kookhoek

8 jaar geleden
RE: Whiskey mash

Dit gaat helemaal goed. Rokerig en zurig is precies zoals het hoort te ruiken ?

In forum Stooktips

8 jaar geleden
RE: Kirsch van morellen (zure kers)

Dag Tjeb, Ook al stook je nu heel rustig, als het er rood uitmkomt is het toch schuim geweest. Je moet dan een paar druppels distilling conditioner toevoegen, als je dat niegt hebt werkt een scheutje ...

In forum Spirits

8 jaar geleden
RE: Waar zit iedereen ?????

Dat idee heb ik ook niet hoor, had het wel grappig gevonden als ik hem was tegengekomen ?

In forum Het Café (praathuis)

8 jaar geleden
Pagina 205 / 456