Forum antwoorden aangemaakt
|
RE: Waar zit iedereen ????? Ja ongeveer net zo warm als bij jullie. Morgen 35 graden las ik. Betweter nog niet gespot, het was zijn favoriete camping heeft hij mij verteld. Jammer ? |
In forum Het Café (praathuis) |
8 jaar geleden |
|
RE: Waar zit iedereen ????? Nausannes, in de buurt van Bergerac ? |
8 jaar geleden |
|
RE: Het grote BBQ Topic! Jack, prachtig! Dat jij geen restaurant bent begonnen met deze skills... geweldig! |
In forum De kookhoek |
8 jaar geleden |
|
RE: Rum Dag vuurwater, over rum is al ontzettend veel geschreven. Bij recepten staat een basis recept, en dan hebben we nog het rum van melasse topic. Het is bijna het grootste topic van deze site. Dus even r... |
In forum Recepten |
8 jaar geleden |
|
RE: Frambozen Schnapps van diepvries frambozen Daar vertrouw ik ook wel op Dirk, hij smaakt al beter dan de 1e dag 🙂 Ik neem toch een flesje mee naar frankrijk denk ik 😉 |
In forum Spirits |
8 jaar geleden |
|
RE: Kirsch van morellen (zure kers) Hij borrelt nog steeds lekker verder. Zo rond de 2 seconden. Dat is ook wel typerend voor Champagnegist. Het neemt rustig de tijd en geeft een mooi resultaat. |
In forum Spirits |
8 jaar geleden |
|
RE: Frambozen Schnapps van diepvries frambozen Gisteren heb ik frambozen schnapps gestookt op de manier zoals DDM hem gemaakt heeft. Dus schone alcohol, daar de frambozen 2 weken in gemacereerd, daarna verdund naar 40 % en gestookt. Ik was gistere... |
In forum Spirits |
8 jaar geleden |
|
RE: Grainfather glycolcooler slaat niet aan Dag Samir, is het inmiddels gelukt? Wellicht ten overvloede, sinds kort is er ook een nederlandstalige handleiding beschikbaar. Deze is vooral bedoeld voor het primen van de pomp. Als er lucht in het ... |
In forum Grainfather |
8 jaar geleden |
|
RE: Kirsch van morellen (zure kers) Wat een timing, mn allerlaatste glaasje Kirsch van de batch van vorig jaar ingeschonken. Alles is nu op. Gelukkig staat er na mijn vakantie bijna 60 liter kersenwijn klaar om verstookt te worden ? |
In forum Spirits |
8 jaar geleden |
|
RE: Waar zit iedereen ????? De kaasmaak pakketjes ga ik wel weer mee stoppen, op = op. Het komt niet echt op gang en ze zijn beperkt houdbaar. Maar het is wel heel leuk om te doen! |
8 jaar geleden |
|
RE: Waar zit iedereen ????? Geweldig weer Nim! Dat filmpje ook ??? |
8 jaar geleden |
|
RE: Kirsch van morellen (zure kers) Gefeliciteerd Erik! Kijk eens bovenaan de hoofdpagina, hoop dat het je wat bezoekers zal opleveren! Stel je bedrijf in een nieuw topic even voor ☺ Heel veel succes gewenst!!! |
In forum Spirits |
8 jaar geleden |
|
RE: Kirsch van morellen (zure kers) ??? |
In forum Spirits |
8 jaar geleden |
|
RE: Kirsch van morellen (zure kers) Breng me nu maar niet op foute ideeen haha. Zie het zo veranderen in een nieuwe Yab Yum haha, vrouwtje thuis denken dat manlielf een cursus bierbrouwen volgt haha. Nee maar het zal uiteraard een mann... |
In forum Spirits |
8 jaar geleden |
|
RE: Kirsch van morellen (zure kers) Als Erik en ik wat dichter bij elkaar hadden gewoond hadden we het pand kunnen delen, maar een cursus zo nu en dan is goed te doen. Mijn vrouw heeft al zin om lunches te verzorgen. Maar ik denk dat ee... |
In forum Spirits |
8 jaar geleden |