Forum antwoorden aangemaakt

RE: Kirsch van morellen (zure kers)

Juist, ik vind dat een goede bedrijfsruimte ook moet beschikken over minstens zo'n goede barbecue. Goed eten is belangrijk.

In forum Spirits

8 jaar geleden

Lummel & Erik, Mijn bedrijfsruimte gaat niet heel lang meer duren, dan kijken we verder. ik ga heel veel ruimte overhouden dus wie weet wat daar allemaal voor invulling komt. Nu eerst vakantie, D...

In forum Spirits

8 jaar geleden

Volgens mij kom je daar een heel eind mee. Stel de vraag anders even bij een Grainfather topic, dan komt het meer terecht bij mensen die er al ervaring mee hebben.

In forum Spirits

8 jaar geleden

Hoi lummel, die kit heb ik idd liggen, co2 moet je even googelen voor iets bij jou in de buurt. Er zijn verschillende zaken waar je het kunt kopen en tzt lege kunt omruilen voor volle.

In forum Spirits

8 jaar geleden

?

In forum Spirits

8 jaar geleden

Uiteraard ontsmet Mr. StarSan alles goed 🙂 Mijn chiller houdt het hoofd koel, staat nu op 17,4 graden en het borrelt rustig als een dieseltje verder. Het ruikt al lekker naar kersen. Jullie zijn lek...

In forum Spirits

8 jaar geleden

Bij mij zag dat er gisteren net zo uit. Nu is het stabiel gelukkig.

In forum Spirits

8 jaar geleden
RE: Razendsnelle sprankelende appelcider in de maak

De suiker was dus op ? door het halve pak suiker krijg je nu ietsjes meer alcohol in je cider, niet extreem hoor. Wederom lekker laten uitgisten en daarna gewoon bottelen. Volgende keer weet je dat de...

In forum Bier, Wijn en overige dranken

8 jaar geleden

Veel sneller zal hij ook niet gaan bluppen hoor. Deze gist is heel kalm en blijft over de hele linie vrijwel gelijk in snelheid. Mijn vat is gewoon te vol en het is hier wat warmer natuurlijk. Voor mi...

In forum Spirits

8 jaar geleden

Het schuim komt bij mij toch regelmatig door het waterslot, het vat zit ook wel erg vol. Ik heb vandaag een litertje gistende most afgetapt en met open dop in de koelkast gezet, zo lekker!

In forum Spirits

8 jaar geleden

Ja zeker, die waren erg lekker hoor. Ik heb bij de perencider 2 kilo glucose gebruikt inplaats van 1. Voor iets meer pit ? Morgenochtend flessen reinigen en vullen maar. Daarna de macererende framboz...

8 jaar geleden

De Mangrove Jacks Peren Cider gaat morgen de fles in, de appelcider is al bijna op! Iedereen vindt hem lekker ?

8 jaar geleden
RE: Het grote BBQ Topic!

Lekker he! Jammer dat het ei te zwaar is om mee te nemen op vakantie, ik zou een lichtgewicht moeten hebben 🙂 Om eerlijk te zijn ben ik m'n gaswebertje nu al zat, weet niet of ik die nog wel eens ga g...

In forum De kookhoek

8 jaar geleden
RE: Alcohol in het nieuws

Omdat ik me verveel ?

In forum Het Café (praathuis)

8 jaar geleden
RE: Port van Morellenwijn 2017

Net wat geproefd, en hij is superlekker! Het hout proef je al goed terug. Echte port is mischien iets zoeter, maar de kans is groot dat er nog wat verdampt dit jaar waardoor de suikerverhouding stijgt...

8 jaar geleden
Pagina 207 / 456