Forum antwoorden aangemaakt
|
RE: Port van Morellenwijn 2017 Nou ja, ik had het niet beter kunnen gokken! En nu, heel veel geduld! |
In forum Bier, Wijn en overige dranken |
8 jaar geleden |
|
RE: Stookboeken PDF ( om te delen ) Klopt, het ging dan ook vooral om de inlog gegevens van iemand zn server. Als er boeken rechtenvrij zijn kan ik ze ookwel op mn server zetten hoor. Maar ik wil dan wel zeker zijn dat ze rechtenvrij ... |
In forum Het Café (praathuis) |
8 jaar geleden |
|
RE: Stookboeken PDF ( om te delen ) Ok duidelijk, dan heb ik er wel begrip voor. Bij deze is het dan opgelost. |
8 jaar geleden |
|
RE: Stookboeken PDF ( om te delen ) Jammer, maar we zijn ook niet uit op problemen. Er zijn meer leden die op beide sites zitten. Ik zie het ook niet als concurentie. Jammer als dat andersom wel zo is. Als dit op een priveserver van iem... |
8 jaar geleden |
|
RE: Stookboeken PDF ( om te delen ) Ik heb het aangepast, komt dit van het thuisdestilleren forum of is het uit het buitenland? |
8 jaar geleden |
|
RE: Brouwen in de Grainfather Conical Fermenter Als het al lekker ruikt komt het vast wel goed. Ik ben heel benieuwd. Stond er op de verpakking helemaal niets over de gistsoort? |
In forum Bieren en wijnen |
8 jaar geleden |
|
RE: Port van Morellenwijn 2017 Pfff ja echt, normaal houd ik niet zo van zoet, maar zoete kersen zijn superlekker. Het leek wel limonade met die glucose er in. Morgen versterken en dan rijpen. Dit kan een heel lekker sapje worden?? |
8 jaar geleden |
|
RE: Port van Morellenwijn 2017 Ik kon het niet laten de sg meter vast even in fles Ruby port te hangen, die komt op 1030, dus 760 gram suiker per 10 liter. Op 15 liter zou dat 1140 gram zijn. Ik heb 1000 gram op 15 liter totaal geb... |
8 jaar geleden |
|
RE: Port van Morellenwijn 2017 15 liter inderdaad, die kleine is het 3 litervaatje waar Lummels rum uit kwam. |
8 jaar geleden |
|
RE: Port van Morellenwijn 2017 Toch iets eerder begonnen met vullen dan gedacht. Het vaatje is hartstikke dicht. De buitenkant was netjes opgedroogd en vanmorgen was hij nog net zo vol als gisteravond. Het vochtige hout dat je nu n... |
8 jaar geleden |
|
RE: Brouwen in de Grainfather Conical Fermenter Als we Erik toch niet hadden 🙂 |
In forum Bieren en wijnen |
8 jaar geleden |
|
RE: Lummel’ s eerste whiskey voor de BBQ 2018 Mijn broer die bij Bavaria werkt is een paar keer naar Ethiopie afgereisd om daar een mouterij op te zetten. Het is een van hun grootste groeimarkten ter wereld. Ik kan me zo voorstellend dat dat in G... |
In forum Spirits |
8 jaar geleden |
|
RE: Nieuwe speeltjes! Goed nieuws voor iedereen die op de wachtlijst stond voor een Conical Fermenter. De hele lijst is afgewerkt en de Conical Fermenter is nu zelfs vanuit voorraad leverbaar. Helaas is dit voor de Chille... |
In forum Grainfather |
8 jaar geleden |
|
RE: Lummel’ s eerste whiskey voor de BBQ 2018 Ik zie dat er alleen in Zuid Afrika een dealer zit van Still Spirits. Maar mocht je doorzetten en je vriend hiermee willen helpen dan zorgen we heus wel dat die spullen in Ghana komen hoor. Maar het l... |
In forum Spirits |
8 jaar geleden |
|
RE: Lummel’ s eerste whiskey voor de BBQ 2018 Hey Lummel, als het echt concreet gaat worden kan ik wel regelen dat een bedrijf daar in de buurt contact met ze opneemt hoor. Mischien niet in het land zelf maar er is vast wel iets te vinden in Afri... |
In forum Spirits |
8 jaar geleden |