Forum antwoorden aangemaakt
|
RE: Port van Morellenwijn 2017 De morellenwijn kan bijna het vat in. Eerst even inwateren. Het folie laat ik er omheen zitten, er wordt aangeraden tijdens het inwateren de naden dicht te tapen, maar dat vind ik niet nodig met zove... |
In forum Bier, Wijn en overige dranken |
8 jaar geleden |
|
RE: youtube channels voor info Hele mooie filmpjes, knap gemaakt! Vooral zo doorgaan, hier help je veel nieuwkomers mee! |
In forum Stookforum |
8 jaar geleden |
|
RE: Lummel’ s eerste whiskey voor de BBQ 2018 Op mijn iPad staat de foto wel goed, en daar kan ik blijven draaien. 😉 😉 😉 Ik draai Lummel's foto's steeds handmatig om zodat ze weer goed op de site staan. Dat doe ik niet bij alle topics, maar Lumm... |
In forum Spirits |
8 jaar geleden |
|
RE: Odin's Roggebrood Whisky. Tried and True Recipy Klopt, dat meteen weg gegooid. Scheelt inderdaad een slok op een borrel dat dat er al uit is 🙂 |
In forum Spirits |
8 jaar geleden |
|
RE: Lummel’ s eerste whiskey voor de BBQ 2018 Die Rum van Lummel is overigens nog steeds bijna 80% dus dat engelendeel kan ik voor een deel weer compenseren bij het aanlengen. Maar blijft toch een beetje jammer. |
In forum Spirits |
8 jaar geleden |
|
RE: Odin's Roggebrood Whisky. Tried and True Recipy Nee gewoon proeven tot ik tevreden ben,ik denk dat ik 100 ml heb weggegooid, heb ik ruim gedaan hoor want ik vond de smaak al snel goed. |
In forum Spirits |
8 jaar geleden |
|
RE: Odin's Roggebrood Whisky. Tried and True Recipy Ik heb maar 1 stook gedaan met de copperdome, maar geduld is een schone zaak ? en een beetje hout er in doet ook wonderen. |
In forum Spirits |
8 jaar geleden |
|
RE: Alcohol in het nieuws Nee hoor Chris, als iemand hier de schuld krijgt dan is het Lummel. Dat weet hij ook, dat is 1 van zijn schaarse zekerheden. |
In forum Het Café (praathuis) |
8 jaar geleden |
|
RE: Stukjes fruit toevoegen aan whiskey mash... Hoi Willem! De "hints" zijn smaaktonen die vergeleken zouden kunnen worden met bijvoorbeeld mango of perzik, ze zitten er niet daadwerkelijk in. Ik denk dat als je het echt aan je mash zou toevoegen ... |
In forum Spirits |
8 jaar geleden |
|
RE: Wat voor borrel drink je nu of ga je drinken? Klinkt lekker Erik! Hele mooie kleur ook! |
8 jaar geleden |
|
RE: Wat voor borrel drink je nu of ga je drinken? Hey Balkencrosser! Jij en Chris hebben het lekker druk zo he ? zou je het recept van de Jägermeister met ons willen delen? Dan stook jij wijn en ga ik eens Jägermeister maken! |
8 jaar geleden |
|
RE: Brouwen in de Grainfather Conical Fermenter Je hebt de koelpomp besteld toch? Een vat koud water in een koelkast en je hebt een chiller geimiteerd 🙂 een emmer glycol in de vriezer is nog beter ? en natuurlijk uiteindelijk een echte chiller! Maa... |
In forum Bieren en wijnen |
8 jaar geleden |
|
RE: Odin's Roggebrood Whisky. Tried and True Recipy Bij mij is hij juist erg zacht, maar de mash was ook erg helder geworden doordat ik niet aan stoken toekwam. De rogge smaak is erg aanwezig. Daarom heeft Odin denk ik ook het recept van 2 kilo roggebr... |
In forum Spirits |
8 jaar geleden |
|
RE: Brouwen in de Grainfather Conical Fermenter vorige week de grainfather fermenter besteld kan niet wachten tot hij komt ? Dag Marco, goede keuze ? vrijdag zijn ze er weer. Met wat geluk heb je hem zaterdag in huis! |
In forum Bieren en wijnen |
8 jaar geleden |
|
RE: Lummel’ s eerste whiskey voor de BBQ 2018 Dat zou natuurlijk kunnen, afwachten hoe dat bij mijn vaatjes gaat binnenkort. ben wel benieuwd hoe het met Lummels 30 liter vaatje gaat. Met snippers heb je dit probleem niet, maar zo'n vaatje whisky... |
In forum Spirits |
8 jaar geleden |