Forum antwoorden aangemaakt

RE: Lummel’ s eerste whiskey voor de BBQ 2018

Dat zou natuurlijk kunnen, afwachten hoe dat bij mijn vaatjes gaat binnenkort. ben wel benieuwd hoe het met Lummels 30 liter vaatje gaat. Met snippers heb je dit probleem niet, maar zo'n vaatje whisky...

In forum Spirits

8 jaar geleden

Dat vat... ik baal toch wel van dat engelendeel hoor. Ik had vorig jaar wat rum van lummel in een 3 liter vaatje gedaan, het zal een liter of 2 geweest zijn als ik me het goed herinner. Daar is hoogui...

In forum Spirits

8 jaar geleden

Daar was de meneer van Mackmyra zelf minder over te spreken, ik vond hem nog best te doen hoor. En anders een handje snippers er in en het is al snel goed. Gaat echt als een raket met die snippers!

In forum Spirits

8 jaar geleden
RE: Brouwen in de Grainfather Conical Fermenter

Klaart je suikerwash nu zichtbaar sneller in de gekoelde fermenter?

In forum Bieren en wijnen

8 jaar geleden
RE: rietsuiker melasse behoefte

Nou Pino, dit schiet al op. Nog een paar kleine bestellingen (of 1 grote) en het rumproject 2018 kan van start ???

In forum Vraag en aanbod

8 jaar geleden
RE: Razendsnelle sprankelende appelcider in de maak

Methode Tradionel lijkt mij erg mooi om te doen, heb jij de mogelijkheid hiervoor Dumo? Je werkt dan met stikstof neem ik aan? Voor de mensen die niet weten wat dat is, dit wordt gebruikt bij het make...

In forum Bier, Wijn en overige dranken

8 jaar geleden
RE: Razendsnelle sprankelende appelcider in de maak

?

8 jaar geleden
RE: Port van Morellenwijn 2017

Ik kan daar heel makkelijk over beschikken .? Jaloers ?

8 jaar geleden
RE: Smaak verbeteren na het stoken

In forum Stookforum

8 jaar geleden
RE: Smaak verbeteren na het stoken

Als je dan ook nog glucose gebruikt inplaats van kristalsuiker ben je helemaal goed bezig ?

In forum Stookforum

8 jaar geleden
RE: Frambozen Schnapps van diepvries frambozen

Ik kan niet wachten om hem te verstoken, maar zal nog even geduld moeten hebben ? Mijn roggebroodmash heeft 8 maanden gestaan op kamertemperatuur, en hij is zo lekker geworden! Het komt vast goed, on...

In forum Spirits

8 jaar geleden
RE: Port van Morellenwijn 2017

Leuk Robbert! In het topic over Kirsch van Morellen staat de link naar de wijkgaard waar je het sap kunt reserveren. Of heb je zelf de beschikking over morellen?

8 jaar geleden

Dat is zeker iets voor de Kirsch Erik, ik ga deze voor de kirsch weer gebruiken. Het is gewoon een prima fruitgist. Met appels doet hij het ook erg goed. Het is hier in huis nu 24 graden, dat is ov...

In forum Spirits

8 jaar geleden
RE: De stookforum BBQ 30 Juni 2018

Ik heb ook wel een paar gratis uitrij kaarten. En nog een tip, als je de camping op rijdt, dan ga je vlak voor de slagbomen naar het parkeerterrein aan de linkerkant. Dan parkeer je gratis zonder slag...

In forum Stookforum

8 jaar geleden

We zijn nu al 5 dagen aan het gisten en nog steeds een bubbel per seconde, gaat erg goed. En wat ruikt het lekker aan het waterslot!

In forum Spirits

8 jaar geleden
Pagina 255 / 456