Forum antwoorden aangemaakt
|
RE: Frambozen Schnapps van diepvries frambozen We zijn nu al 5 dagen aan het gisten en nog steeds een bubbel per seconde, gaat erg goed. En wat ruikt het lekker aan het waterslot! |
In forum Spirits |
8 jaar geleden |
|
RE: Brouwen in de Grainfather Conical Fermenter Ik stop het er bij Lummel! Geen probleem. Ik heb alleen nog maar de zendingen aangemaakt. Pallet staat nu voor het huis. Straks de doosjes inpakken en dan doe ik je spulletjes erbij! |
In forum Bieren en wijnen |
8 jaar geleden |
|
RE: Brouwen in de Grainfather Conical Fermenter Met de Cavados en de Port in de vaatjes verdampt er vast weer het een en ander naar de weergoden, komt vast goed! |
8 jaar geleden |
|
RE: Port van Morellenwijn 2017 Hahaja zou kunnen. Heb gisteren een heel assortiment gehaald bij Appie. Ik schrok me weer rot aan de kassa ? maar met Mad Millie zit je meteen weer met meerdere kilos kaas. Ik heb laatst wel de grieks... |
In forum Bier, Wijn en overige dranken |
8 jaar geleden |
|
RE: Wat voor borrel drink je nu of ga je drinken? Leuk Andre, en meteen een uitstapje naar het mooie Limburg gehad! Jij komt toch ook naar de BBQ? Ben ook benieuwd naar jouw whisky! |
In forum Het Café (praathuis) |
8 jaar geleden |
|
RE: Port van Morellenwijn 2017 Op Homedistiller nog even berekend alsof ik een hoeveelheid drank zou willen maken van 6%. Dat is eenvoudiger en komt op hetzelfde neer. De 13 liter wijn kan ik aanzoeten tot het 14 liter is en dan ee... |
8 jaar geleden |
|
RE: Zilversoldeer Idd 500 gram loodvrije zilversoldeer, maar bedoeld voor zachtsolderen staat er nu bij.... |
8 jaar geleden |
|
RE: Zilversoldeer Ik heb een keer een rol van een pond gehad. Was geloof ik 60 euro. Volgens mij online besteld bij bol.com. zal ff kijken |
8 jaar geleden |
|
RE: Moederdag cadeau's Ze was er erg blij mee en vond hem lekker, flesje drank is eigenlijk altijd goed bij haar ? |
8 jaar geleden |
|
RE: Wat voor borrel drink je nu of ga je drinken? Leuk man, goed bezig! En zo leer je nog forumleden in het het echt kennen ? |
8 jaar geleden |
|
RE: Frambozen Schnapps van diepvries frambozen Ja maar het gaat er vooral om dat de suiker word opgelost. Het hoeft opzich niet eens echt te koken. Als je geen blender wilt gebruiken kun je wel de frambozen stuk koken. Dat is zo klaar bij dergelij... |
In forum Spirits |
8 jaar geleden |
|
RE: Brouwen in de Grainfather Conical Fermenter Gezellig dat victor meekomt! We zijn dol op proeverijtjes dus neem vooral mee ? ik heb zo'n vermoeden dat er dit jaar nog veel meer te proeven is dan de vorige keer. Nu nog goed weer er bij en het fee... |
8 jaar geleden |
|
RE: advies voor een koelsysteem Wow, wat is dat? Iets van een melkmachine? |
In forum Stookforum |
8 jaar geleden |
|
RE: Razendsnelle sprankelende appelcider in de maak Kamertemperatuur werkte voor mij prima. Plastic Spa flesjes kan goed hoor. Bij lage alcholpercentages kan dat geen kwaad. Sla er geen distillaat in op ?Het voordeel van plastic flesjes wanneer je Cide... |
8 jaar geleden |
|
RE: Frambozen Schnapps van diepvries frambozen Leuk! Veel succes en we lezen graag hoe het is gegaan ? |
In forum Spirits |
8 jaar geleden |