Forum antwoorden aangemaakt

RE: Brouwen in de Grainfather Conical Fermenter

Balen van de Tilt, maar er zal niks fout gaan. Mooie duidelijke fotos! Net op tijd klaar voor het songfestival ?

In forum Bieren en wijnen

8 jaar geleden

Spannend, en body en fit doet goede zaken met de glucose ?. Met deze temperaturen kun je de chiller meteen goed testen.

8 jaar geleden

Daalt de temperatuur goed Erik?

8 jaar geleden

Ik begreep dat iedere keer als je een extra fermenter aansluit er weer geprimed moet worden op de nieuwe poort.

8 jaar geleden
RE: Tomatenwijn

En nog een leuk stukje:

In forum Bier, Wijn en overige dranken

8 jaar geleden

Je weet toch ?

8 jaar geleden

Mijn groothandel gaat niet verder dan een 25 liter emmer 🙂 En daar gaat dan heel wat bezinksel vanaf. Ik las een recept op smulweb waarbij er ook nog gember in de tomatenwijn ging.... Ik denk dan me...

8 jaar geleden

Ik denk dan inderdaad dat hij alle knopjes op aan heeft gedrukt. Ik ga binnenkort wel even op bezoek daar, hij heeft een interessant bedrijf dus keertje kennismaken is altijd leuk.

8 jaar geleden

Goed man! Benieuwd hoe het gaat 😉 Ik hoop echt dat er een lekker wijntje uit gaat komen. En anders een goede tomatenborrel natuurlijk! Leuk projectje weer zo!

8 jaar geleden
RE: Wat voor borrel drink je nu of ga je drinken?

Deze is met snippers. Ik ga de hervergiste en uitgestookte backstet van de laatste 2 emmers appelwijn wel in een 10 liter vat stoppen. Hoop dat daar ook een calvadosachtig resultaat uitkomt 🙂

In forum Het Café (praathuis)

8 jaar geleden

Daarom is hij ook nog steeds van harte welkom Casper ??

8 jaar geleden

In een warmwaterbekertje is niet nodig, de totale hoeveelheid is al zo klein dat dat echt niet nodig is. Ik zou de suiker in het sap zelf oplossen, niet in extra water. Houd het lekker puur. En dan in...

8 jaar geleden

Let er wel op bij het ontkoppelen van de siliconen slang dat je hem meteen dichtknijpt ander loopt er een hoop vloeistof over de vloer. En bij het uitschenken van de glycol, tankje op zijn kant houde...

8 jaar geleden

Bij 1 klant klappen de dopjes er af als hij staat te pompen, dit heeft hij zelf opgelost door ze door te verbinden met silliconenslang en werkt prima. Nu bedenk ik me, zou hij ze allemaal al geprimed ...

8 jaar geleden

Spannend 😉

8 jaar geleden
Pagina 259 / 456