Forum antwoorden aangemaakt

RE: Brouwen in de Grainfather Conical Fermenter

Moet toch gewoon op de poort naar keuze? Je begint toch gewoon bij 1 neem ik aan?

In forum Bieren en wijnen

8 jaar geleden
RE: Wat voor borrel drink je nu of ga je drinken?

Heerlijk zo'n weekend waarin je even niets hoeft....

In forum Het Café (praathuis)

8 jaar geleden

30 Juni wordt een zware dag, we gaan hem allen missen. Wat mij betreft is hij nog steeds meer dan welkom hoor. Wie nodigt hem uit? Lummel, wil je hem bellen? Ik heb zijn nummer nog wel ergens. Ik denk...

8 jaar geleden

Nim, hij zei nog zo.....

8 jaar geleden
Moederdag cadeau's

Wat geef jij je moeder? Ik heb geen moeder meer, maar wel een schoonmoeder 😉 Hier moet ze het mee doen dit jaar (geen straf hoor 🙂

In forum Het Café (praathuis)

8 jaar geleden
RE: Tomatenwijn

De hoeveelheid gist maakt geen bal uit, bakkersgist vermeerderd zich in rap tempo. Een theelepeltje is goed, een mespuntje zou ook al werken. Staat het suikergehalte niet ergens op een etiket vemeld? ...

In forum Bier, Wijn en overige dranken

8 jaar geleden

Sorry voor de typo's. Loop in de stad en ben niet zo handig op de mobiel.

8 jaar geleden

De vinometer is niet om het suiker te meten maar de alcohol die na get gisten is ontstaan in de wijn. Doe er maar een theelepeltje bakkersgist in en een paar eetkepels suiker ? waterslotje fabriceren ...

8 jaar geleden
RE: Bier om zetten in distillaat

Wordt een eau de bierre, soort whisky met hop tinten. Schijnt toch wel lekker te zijn hoor ?

In forum Stooktips

8 jaar geleden

Je kunt al wel goed zien dat het idd een witte wijn zal worden als alles bezonken is.

8 jaar geleden

Nimrax, kun je meten wat het suikergehalte is?

8 jaar geleden
RE: rietsuiker melasse behoefte

Bunkerbooze, dat zijn aantallen die lekker opschieten! Ik kan me niet voorstellen dat het niet door gaat dit jaar! Gaat helemaal goedkomen!

In forum Vraag en aanbod

8 jaar geleden
RE: Houdbaarheid Stookwijn Barrel 674

Zolang hij dicht zit kun je hem wel een paar maandjes laten staan. Maar je gaat hem in delen stoken, dus er zal hoe dan ook zuurstof bijkomen. Ik zou dan toch proberen hem binnen een week of hooguit 2...

In forum Stooktips

8 jaar geleden

Dat denk ik ook Lummel! Wil je zijn mailadres hebben? Dan kun je het aan hem vertellen 🙂 🙂 🙂 Wat zal hij trots op je zijn!

8 jaar geleden

Ze zeggen hier overigens dat ze ook paprikawijn maken waarbij je wel kunt proeven dat het van paprika's is gemaakt. Ook interessant.

8 jaar geleden
Pagina 260 / 456