Forum antwoorden aangemaakt

Tomatenwijn

Tomatenwijn, ik ben me hier al een paar dagen over aan het inlezen. Je moet alles een keer geprobeerd hebben toch. Tomatenwijn wordt een witte wijn, dit komt doordat de rode kleur vooral in de vaste d...

In forum Bier, Wijn en overige dranken

8 jaar geleden
RE: Razendsnelle sprankelende appelcider in de maak

De 2 emmers uitgestookte appelwijn staan lekker opnieuw te vergisten met nieuwe suiker. 1 emmer is bijna klaar, de 2e was vanmorgen netjes afgekoeld en heb ik nu een schep uit de andere emmer bijgedaa...

8 jaar geleden
RE: Frambozen Schnapps van diepvries frambozen

Ik denk dat het met een framboos niet zoveel uitmaakt, deze is zo zacht dat de sterke alcohol snel alle smaak en geur er uit heeft gehaald. Ongeacht of het nu door de blender is geweest of niet. Voo...

In forum Spirits

8 jaar geleden
RE: Brouwen in de Grainfather Conical Fermenter

Haha die droom... Daar is dit hele concept natuurlijk op gebaseerd, er kunnen er 4 op dus iedereen droomt ervan hem ooit compleet te hebben 😉 De tap staat al een tijdje op uitverkocht daar, maar je be...

In forum Bieren en wijnen

8 jaar geleden

Die thermometer heb je dus helemaal niet nodig, je kunt hem bewaren voor als je hem ooit eens zou willen verkopen.

8 jaar geleden

De teperature Controller is inderdaad een vervanging voor de temperatuurmeter. De conical fermenter werd eerst ook nog als een basis fermenter verkocht, maar daar zijn ze nu mee opgehouden. Nu is alle...

8 jaar geleden
RE: De stookforum BBQ 30 Juni 2018

Alvast 2 BBQ's en voor 50 man vlees gereserveerd. Dat kan natuurlijk altijd nog meer worden mits we het op tijd doorgeven. Salades en brood moet nog wel geregeld worden. En eventueel frisdrank enzo om...

In forum Stookforum

8 jaar geleden

Dit is trouwens een superduidelijk instructiefilmpje voor de 1e installatie.

8 jaar geleden

Gaaf zeg tegen zo'n ronde muur, inderdaad niet een plek waar je een tafel neerzet. Maar hiervoor is het prachtig!

8 jaar geleden

Morgen krijg ik je Dual Valve Kraan binnen voor onderop de fermenter. Dus je krijgt nog een pakje, maar die stuur ik wel met DPD!

8 jaar geleden

Oh ja, jou foto's komen op de kop... Eens kijken of ik daar wat aan kan doen.

8 jaar geleden

Fijn dat het goedgekomen is Lummel! Nu lekker beginnen. Anders maak je weer een topic aan hoe je begint met de fermenter en de chiller, net als toen met je Grainfather ? Erik heeft al wat ervaring ?

8 jaar geleden

Als ze er zijn zou ik ff hun kaartje vragen, ik heb van veel vaste chaufeurs hier gewoon hun nummer. Ideaal om een tijd af te spreken. Hoop dat ze wel vandaag komen, anders ben je voor niets thuis geb...

8 jaar geleden

Jammer als je niet weet hoelaat he, je kunt ook een briefje ophangen dat ze het in de tuin mogen zetten.. Met dit spul wandel je ook niet heel gemakkelijk weg ofzo. Wil Lummelientje niet even thuisbli...

8 jaar geleden
RE: Vermogens regelaar te koop

Als het goed is wel, maar blijf de spambox checken als het niet binnenkomt.

In forum Vraag en aanbod

8 jaar geleden
Pagina 261 / 456