Forum antwoorden aangemaakt

RE: Razendsnelle sprankelende appelcider in de maak

Als ze er nou zijn, vraag dan even zijn nummer, of een kaartje. Kun je direct met ze afspreken als je nog weg moet bijvoorbeeld. Dat gisteren afleveren komt er automatisch te staan omdat ik de dag daa...

In forum Bier, Wijn en overige dranken

8 jaar geleden

Zit je nog steeds te wachten op het speelgoed?

8 jaar geleden

Uit de refflux is het net geen liter van 90% geworden. Aangelengd tot 2,25 liter en er 2 zakjes Classic Gin van Still Spirits aan toegevoegd. Dankzij de reflux nu dus ruim 2 liter Gin als bonus die an...

8 jaar geleden
RE: Stookboeken PDF ( om te delen )

Bedankt Firewalker, dit is echt heel erg veel!

In forum Het Café (praathuis)

8 jaar geleden
RE: Odin's Roggebrood Whisky. Tried and True Recipy

Leuk! Ik heb deze 🙂

In forum Spirits

8 jaar geleden

Appelsap emmer nummer 2 ook verstookt vandaag, met de copperdome. Bij 5 liter gestopt. Wat er uit kwam was nog steeds bijna 50%, maar wilde de reflux er niet voor niets opzetten. Die is nu nog lekker ...

8 jaar geleden
RE: Smaak verbeteren na het stoken

Het is overigens niet om de nare geur te verwijderen maar om versneld te verouderen. Sorry ?

In forum Stookforum

8 jaar geleden

Ja, echt! Maar gebruik wel een nieuwe, niet dat er olie en verfresten inzitten. De drank moet namelijk in de bak zelf, dus geen fles in een vloeistof. Dat schijnt niet te werken.

In forum Stookforum

8 jaar geleden

Ik ga denk ik heel binnenkort voor de ultrasonic cleaner, ik lees er veel goede ervaringen over.

In forum Stookforum

8 jaar geleden

Robert, verwijdert de ozongenerator alleen nare geurtjes en smaakjes of ook geuren en smaakjes die je graag wilt behouden? M.a.w gebruik je het alleen als je schone alcohol/wodka wilt?

In forum Stookforum

8 jaar geleden

In forum Stookforum

8 jaar geleden

Jazeker, de ez filter van Still Spirits. Werkt supereenvoudig en is ideaal voor wodka van 40%

In forum Stookforum

8 jaar geleden
RE: Charente, cognacketel compleet

Dit filmpje 🙂

In forum Stookforum

8 jaar geleden
RE: Charente, cognacketel compleet

Stuur even een PB anders, hij heeft veel ervaring met de Charente. Gaat als een kanon, mede door het systeem van het voorverwarmen van de volgende batch, dan hoef je nooit lang te wachten tot je de ...

In forum Stookforum

8 jaar geleden
RE: Stel je even voor

Ik heb hier vandeweek al een Hoornaar gehad, zo'n megawesp. Mn zoontje had er nog nooit een gezien en schrok zich rot. Klotebeesten

In forum Stel je even voor...

8 jaar geleden
Pagina 262 / 456