Forum antwoorden aangemaakt
|
RE: Stel je even voor Dat dacht ik ook 😉 |
In forum Stel je even voor... |
8 jaar geleden |
|
RE: De stookforum BBQ 30 Juni 2018 Iedereen die zich heeft opgegeven, zet het in je agenda he! Ik ga de BBQ's alvast reserveren en een schatting maken van het vlees dat er nodig is. |
In forum Stookforum |
8 jaar geleden |
|
RE: Brouwen in de Grainfather Conical Fermenter PPM betekent Phenol parts Per Million. Het geeft aan hoeveel rooksmaak er aan de mout zit. 6 ppm is behoorlijk laag. 50 ppm is erg hoog. |
In forum Bieren en wijnen |
8 jaar geleden |
|
RE: Brouwen in de Grainfather Conical Fermenter Lummel, morgen kun je aan de slag. Ik had nog een behoorlijke hoeveelheid whiskymout 6ppm staan, die heb ik erbij gedaan. Daar kun jij vast weer wat lekkers mee maken. Hoeft geen whisky te worden natu... |
In forum Bieren en wijnen |
8 jaar geleden |
|
RE: Frambozen Schnapps van diepvries frambozen De verhouding vloeistof en schuim leek op de pot giststarter hierboven. Maar met een keer roeren was alles weer gezakt. |
In forum Spirits |
8 jaar geleden |
|
RE: Frambozen Schnapps van diepvries frambozen Gisteravond stond de emmer in de woonkamer met het schuim half in het waterslot. Doorgeroerd waardoor het schuim wegtrok en vervolgens de emmer buiten neergezet. Ik wilde niet wakker worden met een kl... |
In forum Spirits |
8 jaar geleden |
|
RE: Frambozen Schnapps van diepvries frambozen Ik was bij het proeflokaal van Wijnand Fockink in Amsterdam en ze deden heel overdreven over hun gediplomeerde liquiristen. Het ging al snel over het forum en ze gaven toen ook toe hun alcohol in duit... |
In forum Spirits |
8 jaar geleden |
|
RE: Frambozen Schnapps van diepvries frambozen Die 2 kilo frambozen per liter kom ik ook wel aan denk ik. Mits ik er 5 liter uit kan halen natuurlijk. Mijn idee was stoken, dan de kilo frambozen daar weer een keer in en dan nogmaals stoken. De o... |
In forum Spirits |
8 jaar geleden |
|
RE: Frambozen Schnapps van diepvries frambozen We gaan het zien! Als er van zichzelf al veel smaak en geur aan zit doe ik het niet hoor en dan laat ik het zo. Het zou veel uurtjes besparen. Mocht de geur tegenvalen doe ik het wel. Ik heb de frambo... |
In forum Spirits |
8 jaar geleden |
|
RE: rietsuiker melasse behoefte Als de mensen uit Belgie nu onderling iets voor elkaar mee willen nemen kan het snel gaan. Heb je Dumo al meegeteld? Mocht je nog mensen tekort komen wil ik wel garant staan voor de afname hoor, ma... |
In forum Vraag en aanbod |
8 jaar geleden |
|
RE: Frambozen Schnapps van diepvries frambozen Die namen toch 96% neutrale alchol en deden alleen marceren ? Dat zou kunnen maar zou niet echt volgens hun eigen filosofie van alleen maar puur fruit zijn. Ik heb deze manier bij mijn Kirsch ook to... |
In forum Spirits |
8 jaar geleden |
|
RE: Frambozen Schnapps van diepvries frambozen Ik heb het ook nooit eerder gemaakt Chris, maar ik weet dat ik ooit een heel lekkere frambozen Eau de Vie gedronken heb van Stokerij Lubberhuizen en Raaff. Daar zit zo'n goede frambozengeur aan dat ee... |
In forum Spirits |
8 jaar geleden |
|
RE: Frambozen Schnapps van diepvries frambozen De starter is met een goed half uurtje al op oorlogssterkte. Erbij gedaan en nu afwachten wanneer het waterslot tot leven komt 🙂 |
In forum Spirits |
8 jaar geleden |
|
Frambozen Schnapps van diepvries frambozen Geinspieerd door dit topic heb ik vandaag een emmer frambozenwijn neergezet om een mooie frambozen borrel van te maken. Dan heb ik straks naast mijn appel en kers ook nog frambozen Eau de vie. Net moo... |
In forum Spirits |
8 jaar geleden |
|
RE: rietsuiker melasse behoefte Ik ga er van uit dat Pino er weer bij is dit jaar, dit is een mooi aanbod Nimrax! |
In forum Vraag en aanbod |
8 jaar geleden |