Forum antwoorden aangemaakt

RE: Gezocht met spoed 1 maal een 2″ Tri-clamp

Ddm je hebt mail ?

In forum Vraag en aanbod

8 jaar geleden
RE: Alcoholthermometer zegt 0.0%

Een alcoholdobber werkt alleen in distillaat. Goed gefiltert door een stuk keukenrol kun je gebruik maken van een vinometer. Dan moet hij niet te zoet zijn want ook dan zal de meting afwijken. Zijn al...

In forum Stookforum

8 jaar geleden
RE: Gezocht met spoed 1maal een 2″ Tri-clamp

Titel aangepast, zo beter?

In forum Vraag en aanbod

8 jaar geleden
RE: Wat voor borrel drink je nu of ga je drinken?

Gefeliciteerd Chris, zeker weer een reden voor een goede borrel!

In forum Het Café (praathuis)

8 jaar geleden
RE: blauwe bes / framboos drankje

Klopt, hier zouden we het Eau de Vie noemen, maar de naam maakt niet uit, als het maar goed smaakt. En dat doet het zo te lezen! Ik heb al gekeken op de website van de lokale Sligro, en ze verkopen he...

In forum Likeuren

8 jaar geleden
RE: rietsuiker melasse behoefte

Hey Pino, hoeveel liter moeten we nog voor je gaat bestellen? Ik hoop zo dat het dit jaar weer doorgaat! Kan bijna niet mislukken met zoveel meer leden.

In forum Vraag en aanbod

8 jaar geleden
RE: blauwe bes / framboos drankje

Klinkt ook goed Skoldt. Dat vergist natuurlijk prima. Lijkt het echt op Brandy? Daar deze normaalgesproken van druiven wordt gemaakt. Nu ben ik fan van alle fruit borrels, dus wil deze ook wel eens ma...

In forum Likeuren

8 jaar geleden
RE: Razendsnelle sprankelende appelcider in de maak

Ik denk dat geduld in deze het beste is. Kun je de flesjes niet binnenshuis zetten? Bij mij staan ze op kamertemperatuur. Overdag rond de 20 en snachts 15 graden. Ik denk niet dat het verloren is hoor...

In forum Bier, Wijn en overige dranken

8 jaar geleden

Leuk! bedankt man!

8 jaar geleden
RE: rietsuiker melasse behoefte

Met dit mooie weer zitten mensen te veel buiten en komen ze niet op het forum. Het zou jammer zijn als het rumproject niet doorgaat mannen, bestellen bij pino dus! Een buitenkans, want echte rietsuike...

In forum Vraag en aanbod

8 jaar geleden

Oh ja hemelvaartsdag, was ik vergeten! Ik vraag het voor je na. Spreek hem vanavond weer. Ik ben idd bang dat dan niet bezorgd gaat worden. Ik stuur het wel woensdag op, Dan heb je het sowieso vrijdag...

8 jaar geleden

Ja vandaag jarig, 40 jaar 🙂 Weer nieuwe mijlpaal!

8 jaar geleden

Chris, vandaag weer vol er tegenaan? De ketel is nu lekker snel warm met dit weer 🙂 Ik nog aan de koffie nu 🙂 maar ik kreeg zojuist een verjaardagscadeau van de eigenaar van het bedrijf dat iedere dag...

8 jaar geleden
RE: Kirsch van morellen (zure kers)

Hoi Lummel, geen punt hoor, ik stuur het woensdag op en dan heb je het normaalgesproken donderdag binnen. Groetjes, Jan

In forum Spirits

8 jaar geleden
RE: Kirsch van morellen (zure kers)

Ik heb besteld en gekozen voor afhalen, dan hoef je ook niet meteen te betalen. Je kiest dus eerst voor afrekenen en vervolgens voor contant bij afhalen. Deksel heb ik bij je order gelegd ?

In forum Spirits

8 jaar geleden
Pagina 264 / 456