Forum antwoorden aangemaakt

RE: Kirsch van morellen (zure kers)

Tot nu toe zitten we met de bestellingen op 175 liter morellensap. en nog een aantal mensen die mischien mee willen doen. Houd er rekening mee dat het in de voorverkoop al uitverkocht zal raken. Wees ...

In forum Spirits

8 jaar geleden
RE: Glucose/dextrose zoeken/kopen?

29,15 voor 25 kilo. Bij afhalen bespaar je nog meer las ik omdat in de webshopprijzen de verzendkosten al inbegrepen zijn.

In forum Stooktips

8 jaar geleden
RE: EZ filter dingetje

Beetje verwarrend... Due to the compressed nature of the cartridges the alcohol is forced past a vast amount of active pores so filtration is assured. The Carbon Cartridges are best suited to quick fi...

In forum Stookforum

8 jaar geleden
RE: EZ filter dingetje

Klopt, maar op hun website stond toen weer wat anders. Weet niet hoe het nu is?Net als de Glycol bij de chillers die volgens de gebruiksaanwijzing foodgrade moet zijn, maar dat ze zelf niet foodgrade ...

In forum Stookforum

8 jaar geleden
RE: Dynamiwt

Van Gelder is wat nu brouwmarkt in Almere is. Ik kwam vroeger al met mijn vader op de van Woustraat. Ze adverteerden toen in blaadjes van volkstuinverenigingen ?

In forum Gist vragen

8 jaar geleden
RE: Dynamiwt

Staat deze niet afgebeeld in het volkomen stookboek? Of in ieder geval de oude uitgaves daarvan.

In forum Gist vragen

8 jaar geleden
RE: Razendsnelle sprankelende appelcider in de maak

Wat ziet dat er lekker uit, mooi kleurtje ook ? We hebben contact! Doe hem de groeten vanavond!

In forum Bier, Wijn en overige dranken

8 jaar geleden

Ach zolang we elkaar maar begrijpen πŸ™‚ Tjonge wat heb ik een lekkere tripel gemaakt (twee stuks komen wel binnen en vanavond moet ik nog naar Abel want die is jarig) Gefeliciteerd met Abel! Mischien...

8 jaar geleden

Ik probeer het net en zie het ook. Maar alleen als ik dat bij 1 van de directe berichtjes hierboven doe. Dan pakt hij het 1e berichtje uit dit topic. Vage software af en toe... past ook wel weer een ...

8 jaar geleden
RE: aandachtspuntje

Ik spoel om die reden juist alleen maar met water, voor en na ieder gebruik. Met zuur wordt een ketel prachtig schoon maar daarna gaat hij er uitzien zoals op de foto. Heb ik nooit last van gelukkig. ...

In forum Stooktips

8 jaar geleden
RE: Odin's Roggebrood Whisky. Tried and True Recipy

Idd jammer Rene We zullen het een en ander daar op "professionele" wijze gaan beoordelen, de winnaar mag dan precies vertellen hoe het moet, zodat wij het ook kunnen πŸ˜‰

In forum Spirits

8 jaar geleden

Als we nou allemaal wat roggebroodwhisky meenemen naar de BBQ, dan kunnen we met zijn allen proeven welke nou het beste is, dan gaan we die manier gebruiken voor de volgende batches! Ik heb geen gen...

In forum Spirits

8 jaar geleden

Hoe leuk zou het zijn om met een fles met mooi ontworpen etiket en een boekje met foto’s over het maken van deze Whisky binnen te stappen bij de directie van Bolletje. Lijkt me echt leuk! Het is zo on...

In forum Spirits

8 jaar geleden

Haha nee hoor, valt reuze mee. Wel als ik alles zelf op drink denk ik πŸ˜‰

8 jaar geleden

Oh ja en morellenwijn!

8 jaar geleden
Pagina 265 / 456