Forum antwoorden aangemaakt

RE: Razendsnelle sprankelende appelcider in de maak

Goedemorgen! Bovenstaande emmer appels gaat nu verstookt worden. Eerst met de koperen helm, en wat rest gaat door de reflux zoals Lummel dat al met succes getest heeft. Zo gaat er vrijwel niets verlor...

In forum Bier, Wijn en overige dranken

8 jaar geleden
RE: Nieuwe speeltjes!

Je hebt wel direct een fulltime baan! Ik vind weer wat nieuws hoor... Maak je over mij maar geen zorgen 😉

In forum Grainfather

8 jaar geleden

Jan? wie is Jan? Hahaha 🙂 Je mag Stookwinkel wel overkopen Erik! Ik ben toch niet meer nodig haha

In forum Grainfather

8 jaar geleden

Ah is dat het! Ik vind mijn Kirsch al zo hard gaan de laatste dagen 😉 Als het echt heel slecht weer is mag ik het ook bij mijn pakkettenboer laten bezorgen hoor, maar dan moet ik daarheen om alles in ...

In forum Grainfather

8 jaar geleden

Er zijn serieus bestellingen bij waar bij vermeld staat, wij zijn op vakantie maar mag bij de buren worden afgeleverd!

In forum Grainfather

8 jaar geleden

Haha, ik had al een klein beetje een vermoeden dat je al prima op de hoogte bent 😉

In forum Grainfather

8 jaar geleden

Haha daar had ik vanmorgen ook geen tijd voor, gelukkig kon ik regelen dat ze vroeg kwamen lossen. Nu huis opruimen, bende hier! Ik stel me steeds voor hoe het was gegaan als het hard had geregend.......

In forum Grainfather

8 jaar geleden

Hij heeft er weer 5 hoor haha, goed bezig man! Onderweg moeten opladen schiet ook niet op. Wist je dat er op je chiller 4 fermenters kunnen worden aangesloten 😉 En dat die allemaal een eigen Tilt kunn...

In forum Grainfather

8 jaar geleden

Die tap ga ik voor je achteraan!

In forum Grainfather

8 jaar geleden

Zit er geen goede handel in die accus? Hoorde gisteren op de radio dat die dingen wel 1000,00 per stuk kosten. Daar moet toch handel in zitten?

In forum Grainfather

8 jaar geleden

Lummel, jouw setje staat er ook ook bij hoor! Maar jij wilt eerst gaan fietsen..... Ik laat hem staan tot na het weekend, roep maar als je hem wilt laten komen!

In forum Grainfather

8 jaar geleden

Het is vooral backorders uitleveren. De conical's waren heel lang niet leverbaar. Bestellingen bleven wel komen omdat de fabrikant bleef beloven dat ze er echt bijna aankwamen.... ik ben heel blij met...

In forum Grainfather

8 jaar geleden

Heel Holland Brouwt! Weer een ronde speeltjes uitgeleverd. Dit weekend kunnen veel mensen gaan spelen met hun nieuwe Conical Fermenter en een paar gelukkigen met hun Glycol Chiller! Werken vanuit huis...

In forum Grainfather

8 jaar geleden
RE: Brouwen in de Grainfather Conical Fermenter

Net beantwoord! Ik zat in de autto van Amsterdam naar deventer dus duurde ff 😉

In forum Bieren en wijnen

8 jaar geleden
RE: Brouwen in de Grainfather Conical Fermenter

Nog heel even geduld Lummel, eerdaags gaat er een heel mooi bedrijfje van start dat waarschijnlijk aan jou wensen kan voldoen, dan heb je brouwmarkt/land niet meer nodig denk ik ? dat hoor je nog wel!...

In forum Bieren en wijnen

8 jaar geleden
Pagina 267 / 456