Forum antwoorden aangemaakt

RE: Brouwen in de Grainfather Conical Fermenter

Leuk Erik! Ik ben ook benieuwd of het gebruiksklaar maken van de chiller je gemakkelijk afgaat. Ik heb nog niemand gehoord die er moeite mee heeft gehad dus dat zal wel meevallen ? Succes met dit bro...

In forum Bieren en wijnen

8 jaar geleden
RE: Wie heeft een goed recept voor Gin Tonic sorbet ijs?

Dit is ook lekker, dit had mijn vrouw: SCROPPINO Shake van citroensorbetijs, vanille roomijs, limoncello en Prosecco Plaatje van internet maar zag er ongeveer zo uit. Simpel maar super lekker.

In forum De kookhoek

8 jaar geleden
RE: Wie heeft een goed recept voor Gin Tonic sorbet ijs?

Ja dat is wat ik bedoel ???

In forum De kookhoek

8 jaar geleden
Wie heeft een goed recept voor Gin Tonic sorbet ijs?

Vandaag bij eetcafe de Eend in Loosdrecht Gin Tonic Sorbet ijs gegeten, echt superlekker! Het was van eigen makelij, dus ik denk dat ga ik ook maken. De recepten online zijn allemaal voor een ijsje op...

In forum De kookhoek

8 jaar geleden
RE: Alcohol in het nieuws

Haha leuk weer Nimrax!

In forum Het Café (praathuis)

8 jaar geleden
RE: Kirsch van morellen (zure kers)

Haha proost Chris, ik ben hier maar een nachtje dus ik overleef het wel hoor ?

In forum Spirits

8 jaar geleden

Chris, ik heb mijn Kirsch hier hoor, dus geen probleem voor mij ?

In forum Spirits

8 jaar geleden
RE: Razendsnelle sprankelende appelcider in de maak

Dan laat ik ze meekomen, gaan we eens proberen!

In forum Bier, Wijn en overige dranken

8 jaar geleden
RE: Stookwinkel niet bereikbaar

Ik denk dat je eens bij je beveiligingsinstellingen moet kijken, ik heb dit wel eens op mijn telefoon gezien bij een website met https. Ik weet niet meer hoe ik het heb opgelost maar het was een simpe...

In forum Stookforum

8 jaar geleden

Jammer, Gall en Gall heeft het niet..... het was niet eens snel uitverkocht, ze hebben het gewoon niet binnengekregen. Amateurs ??

In forum Spirits

8 jaar geleden
RE: Razendsnelle sprankelende appelcider in de maak

Erik, heb jij ervaring met carbonation drops? Zou dat handig zijn bij het bottelen van de cider? Of zijn het gewoon kleine suikerklontjes? Ik kan ze inkopen maar heb de indruk dat het gewoon kleine su...

In forum Bier, Wijn en overige dranken

8 jaar geleden

Jij ook genieten morgen! Oranjebitter... moet ik nog kopen voor mn vrouw.... winkel is hier gelukkig open tot 22.00. Morgen soort van drooglegging hier, je mag 1 kleinverpakking alcohol per keer kopen...

In forum Spirits

8 jaar geleden

Net aangekomen in Amsterdam, gelukkig had ik hier nog een flesje Kirsch in de vriezer liggen ? Nu genieten! Iedereen een fijne koningsdag morgen!

In forum Spirits

8 jaar geleden
RE: Nieuwe speeltjes!

🙂 Leuk, gewoon kookzakje er omheen!

In forum Grainfather

8 jaar geleden
RE: Nieuwe speeltjes!

Kerntemperatuurmeter, je moet eens kijken bij die bbq speciaalzaken zoals vuurenrook.nl Daar zijn zoveel spullen met bluetooth te koop voor de doorgewinterde bbqer 🙂

In forum Grainfather

8 jaar geleden
Pagina 268 / 456