Forum antwoorden aangemaakt
|
RE: Nieuwe speeltjes! Leuk spul, kun je Sous Vide bereidningen mee doen. Maar natuurlijk ook mee maischen! |
In forum Grainfather |
8 jaar geleden |
|
RE: Stel je even voor Soms is er even een storing Lamleggertje, maar dat heeft ook zo z'n charme 😉 maar ik heb het voor je aangepast,. Mooi gemaakt! |
In forum Stel je even voor... |
8 jaar geleden |
|
RE: rietsuiker melasse behoefte Alle rumvragen en ervaringen van leden die mee hebben gedaan aan het vorige rietsuikermelasse project kun je hier vinden: Een groot topic met heel veel info! |
In forum Vraag en aanbod |
8 jaar geleden |
|
RE: Alcohol in het nieuws Chris dat komt wel goed met dje wijn, dat word Brandy. Net als de druiven die jijzelf stookt. Laat rijpen met wat hout en je hebt hetzelfde dat je vorig jaar meenam naar de BBQ ? jij gaat het nog heel... |
In forum Het Café (praathuis) |
8 jaar geleden |
|
RE: Alcohol in het nieuws Jubelstemming op Stookforum, suiker in geen jaren zo goedkoop! |
In forum Het Café (praathuis) |
8 jaar geleden |
|
RE: Nieuwe speeltjes! Je hebt het nodig in de Glycol Chiller die bij de Grainfather Conical Fermenter hoort ? |
In forum Grainfather |
8 jaar geleden |
|
RE: Nieuwe speeltjes! Leuk dat je hem al kent! Een goede om te onthouden! |
In forum Grainfather |
8 jaar geleden |
|
RE: Nieuwe speeltjes! Zojuist een goede tip gekregen van een klant met een hengelsportzaak. Zij conserveren visvoer in propyleenglycol, dat is hetzelfde als monopropyleenglycol en volledig foodgrade. Je kunt het hier per 1... |
In forum Grainfather |
8 jaar geleden |
|
RE: Nieuwe speeltjes! Idd, maar dit is toch geen foodgrade? |
In forum Grainfather |
8 jaar geleden |
|
RE: Nieuwe speeltjes! Aha, dan spreken ze zichzelf wel tegen. Ik zag volgens mij op hun site, of in een filmpje dat ze het hadden over ongeveer 2 jaar afhankelijk hoeveel je hem gebruikt. Ook dat foodgrade, ik heb de bus... |
In forum Grainfather |
8 jaar geleden |
|
RE: Nieuwe speeltjes! Ik weet niet precies wat de antivries is, het maakt niet uit. Bij de meegeleverde Glycol staat ook een waarschuwing dat je het zelfs niet op je handen moet krijgen. Dus die is verre van consumptiekwal... |
In forum Grainfather |
8 jaar geleden |
|
RE: Nieuwe speeltjes! Dat wil ik wel, maar dan moeten ze eerst een fles ontwikkelen die niet lekt. Bij vrijwel iedereen is hij gaan lekken, bij jou gelukkig niet 🙂 Je kunt gewoon antivries gebruiken, de meegeleverde glyc... |
In forum Grainfather |
8 jaar geleden |
|
RE: Razendsnelle sprankelende appelcider in de maak Ja toch, als je sterke flesjes hebt is er niks aan de hand 🙂 Bij mij is nu alles op helaas. Wel leuk dat het goed houdbaar is. |
In forum Bier, Wijn en overige dranken |
8 jaar geleden |
|
RE: Nieuwe speeltjes! Erik, was bij jou het tankje met Glycol wel goed overgekomen? Bij iedereen hoor ik dat hij is gaan lekken onderweg 🙂 DPD in belgie heeft zelfs de doos opengemaakt en herpakt met een briefje erbij dat ... |
In forum Grainfather |
8 jaar geleden |
|
RE: Whisky mash maken van mout met de koelbox methode En hier staat zo'n mooie koelbox met wortkoeler te koop! |
In forum Spirits |
8 jaar geleden |