Forum antwoorden aangemaakt

RE: Uien ja of nee?

Heikos, Ik heb een tijdje geleden een klant gehad die een ketel kocht om uien olie te produceren. Het was een expiriment omdat er geen documentatie te vinden was. De opbrengst zou exreem laag zijn maa...

In forum Het Café (praathuis)

9 jaar geleden
RE: Loftrompet

Mooi ding he 🙂 En wat hij kan is nog mooier 🙂 Ik heb het plaatje even voor je omgedraaid hoor 🙂

In forum Mijn installatie

9 jaar geleden
RE: Vakantie

Het gekke is dat de statistieken wel groei laten zien, maar er zijn minder mensen die wat zeggen helaas 🙁 Toen Betweter vertrok stonden we rond de 12000 replies, dus dat staat er wel los van inmidde...

9 jaar geleden
RE: Filterbuis

Nee hoor, van boven naar beneden. Laat de zwaartekracht het werk doen.

In forum Stooktips

9 jaar geleden

Haha nee nog niet. Mischien koop ik er daar wel een, scandinsvische kwaliteit schijnt heel goed te zijn ? Er gaan trouwens nog wat meer mensen mee die wel lezen op het forum maar geen lid zijn. Zij r...

9 jaar geleden

Het is inderdaad rustig op het forum, maar geniet van het mooie weer! Als het weer gaat regenen is het zo weer een gekkenhuis hier ?

9 jaar geleden
RE: Recept voor Palinka

Hoi Thurstan, Deze enzymen helpen de pectine in de vrucht af te breken. Hoe meer pectine een vrucht bevat hoe meer kans op methanol in je distillaat. Pruimen zijn zeer rijk aan pectine. Als je dus g...

In forum Spirits

9 jaar geleden
RE: Barrel 674 ervaringen?

Zonder koper en zonder water 🙂

In forum Stookforum

9 jaar geleden
RE: Vraag over mijn mash

Dat kan idd zuur ruiken, waarschijnlijk is er niets mis mee 🙂

In forum Recepten

9 jaar geleden
RE: Filteren actieve kool

Je filtert je eindresultaat, dus na de stook en na je cuts

In forum Stooktips

9 jaar geleden
RE: Iemand opmerkingen over dit soort ketels?

Bovenstaande foto komt van store nummer 142806 (staat als watermerk in de foto) store

9 jaar geleden
RE: Iemand opmerkingen over dit soort ketels?

Hier een overzichtje wat er zoal wordt aangeboden. Iedere ketel is bij vele aanbieders te koop. Soms zijn de verzendkosten nog hoger dan de ketel ?

9 jaar geleden
RE: Wodka van aardappelen

Ik moet eerlijk bekennen dat ik het nog nooit gemaakt heb. Ik weet uit filmpjes op youtube dat daardappelwodka makers de aardappelen eerst verstijfselen. Dus helemaal tot moes koeken. Pas dan kunne...

In forum Spirits

9 jaar geleden
RE: Wodka van aardappelen

Dag Heikos, Ik zou de aardappelen zeker wel koken, verstijfselen. Dan kun je daarna het zetmeel met enzymen of met mout omzetten naar vergistbare suikers. Ik denk niet dat dat met een rauwe aardappe...

In forum Spirits

9 jaar geleden
RE: Mijn installatie

Volgens mij is dat hetzelfde als een silliconenslang, dit kun je veilig gebruiken. Ziet er netjes uit allemaal!

9 jaar geleden
Pagina 295 / 456