Forum antwoorden aangemaakt

RE: Alle vragen en antwoorden betreft de T500 mogen hier!

Ja zeker wel, ik weet alleen niet hoeveel je dan nodig hebt. Ik weet ook niet hoeveel er in het zakje van Still Spirits zit, zij komen binnenkort ook met een voorverpakt kruidenrecept voor een London ...

In forum Mijn installatie

9 jaar geleden

Er zijn wel engelse filmpjes over de Gin Basket. Het distilleren van water zal ook wel te vinden zijn, maar niet op stooktv helaas. Ik moet eerlijk zeggen dat ik al mijn stooksels aanleng met water re...

9 jaar geleden
RE: Vraag whisky mash

Het beste is de emmer niet meer te openen. Bij het maken van de video was mijn kennis ook nog niet zover ? ik heb nog nooit een besmetting gehad hoor, maar de kans op besmetting is wel groter als je t...

In forum Recepten

9 jaar geleden
RE: Nieuw spelletje

Dan maar zo 🙂

In forum Het Café (praathuis)

9 jaar geleden
RE: Nieuw spelletje

Je hebt gelijk! Nu staan ze op volgorde 😉

9 jaar geleden
RE: Iemand opmerkingen over dit soort ketels?

Aliexpress staat er vol mee, ik heb er nooit mee gewerkt. Als het leidingwerk echt koper is en de ketel zelf is echt RVS zie ik geen bezwaar. Maar check het even goed voor de zekerheid. Chinezen staat...

9 jaar geleden
RE: Welke koffie voor likeurtjes

Nee sorry.... ik had er smorgens helemaal niet meer aan gedacht. Volgende keer beter. Ik heb wel wat bonen op de site gezien die ik eens in mn espressomachine wil proberen. Het blijft in ieder geval o...

In forum Stooktips

9 jaar geleden

Ik heb er hier een voor me, daar passen de zadels niet doorheen, dus daar gebeurt niets mee.

9 jaar geleden

In theorie zouden er een paar in de basket kunnen vallen, niet in de ketel.

9 jaar geleden

Hoi Jelle, Still Spirits geeft aan alle zadels er uit te halen en hem aan te sluiten zoals je doet bij het distilleren van water. Zodat je dus alleen de koeler gebruikt en niet de reflux. . Ik heb het...

9 jaar geleden
RE: Razendsnelle sprankelende appelcider in de maak

Dit kent dan inderdaad een heel langzame start. Nu het eenmaal langzaam aan begint zal er straks wel snelheid inkomen. Ik ken de wodkastar niet dus ik weet niet goed wat daar de eigenschappen van zijn...

In forum Bier, Wijn en overige dranken

9 jaar geleden
RE: Razendsnelle sprankelende appelcider in de maak

Klopt, de Solevita pakken had ik ook. Die hebben geen conserveringsmiddelen. Het lijkt mij dat het enige verschil met de petfles de verpakking is. Kun je dat eens nakijken Hobbyman? Welke gist gebru...

In forum Bier, Wijn en overige dranken

9 jaar geleden
RE: Forum vragen

Dit is helaas niet mogelijk binnen het huidige softwarepakket. Wel kun je in je browser aangeven dat je de desktopsite wilt zien inplaats van de mobiele. Dat doe ik zelf ook. Dan klik je gewoon de laa...

9 jaar geleden
RE: Peren recept

Dit is een handig meet instrumentje

In forum Spirits

9 jaar geleden
RE: hoe scherpte eruit halen?

Deze dus

In forum Vraag en aanbod

9 jaar geleden
Pagina 296 / 456