Forum antwoorden aangemaakt
|
RE: hoe scherpte eruit halen? Dag Han, Na het toevoegen van het water moet de alcohol en het water aan elkaar wennen. Dit noemen we huwen. Je kunt dus het beste de fles een tijdje laten rusten. Je zal zien dat de drank langzaam ... |
In forum Vraag en aanbod |
9 jaar geleden |
|
RE: Peren recept Hoi Gambit, Kun je geen restsuiker meten? Het teruggooien van dode gistcellen moet je niet doen. Als net nog niet is uitgegist gaat het nog wel verder hoor, daat hoef je de oude gist niet voor terug t... |
In forum Spirits |
9 jaar geleden |
|
RE: Welke koffie voor likeurtjes @gompie ik zal er morgenvroeg eens langsgaan. Ik ben er nog nooit binnen geweest maar ze staan zeer goed bekend. Maar mijn ervaring bij de meeste zaken hier in de buurt is dat er studenten uit andere ... |
In forum Stooktips |
9 jaar geleden |
|
RE: Welke koffie voor likeurtjes @johndoe, klopt wat je zegt, echter hier wordt dat doordrukding in de volksmond ook percolator genoemd. Ik weet dat dat het eigenlijk niet is. Op vrijdagavond ga ik altijd biljarten in een ouderwets c... |
In forum Stooktips |
9 jaar geleden |
|
RE: Gratis Koperen boiler Het komt vaak bij de ongewenste post. Als je een pm hebt verstuurd, post hier dan even de text " je hebt pm" dan weet de ontvanger dat hij ook even zijn ongewenste post moet checken. |
In forum Vraag en aanbod |
9 jaar geleden |
|
RE: Welke koffie voor likeurtjes De French Press, dat is de percolator die de preppers in het noodpakkethebben zitten volgens mij, die heb ik ook nog liggen. Zat ooit eens in een kerstpakket van mijn vrouw meen ik. Een van de bekends... |
In forum Stooktips |
9 jaar geleden |
|
RE: Forum vragen Als je op een tablet werkt kun je vaak bij de instellingen gewoon aangeven dat je de desktopversie wenst te zien. Dat doe ik op dit moment. Op de telefoon vind ik eigenlijk alle websites irritant ?? |
In forum Het Café (praathuis) |
9 jaar geleden |
|
RE: Forum vragen Ik hoop dat de volgende udate meer mogelijkheden zal bieden, ik was voor de lay out gegaan inplaats van de cheap looking gratis forum software, helaas minder mogelijkheden. Maar komt in de toekomst va... |
9 jaar geleden |
|
RE: Welke koffie voor likeurtjes John, ik dacht laat ik eens kijken of je dat in nederland kunt kopen. Dat kan, maar 19,95 voor 125 gram... of een kilo voor 139,00. Is dit echt zo kostbaar of is dit ook nog wel voor een betere prijs... |
In forum Stooktips |
9 jaar geleden |
|
RE: Alle vragen en antwoorden betreft de T500 mogen hier! Hoi Jelle, deze past gewoon onder je T500 kolom. Still Spirits raadt aan de zadels, of een groot deel er van uit de kolom te halen. Anders heb je smaakverlies en een gin van minimaal 92% Een filmpje... |
In forum Mijn installatie |
9 jaar geleden |
|
RE: Forum vragen Binnen een topic komt het laatste bericht achteraan en moet je soms bladeren naar het einde. Zie lange topics zoals het voorstel topic of het rum topic. Nimrax bedoeld denk ik dat topics waar het la... |
9 jaar geleden |
|
RE: Forum vragen De zoekfunctie werkt niet optimaal. Ik kan hier helemaal niets in veranderen. Dit is helaas iets waar de ontwerper van de gekochte software een update voor moet schrijven, en de laatste update is hela... |
9 jaar geleden |
|
RE: Stel je even voor Welkom Simoncello! Heb je je al verdiept in de verschillende types ketels? Voor pure alcohol (tussen de 92 en 96%) maak je gebruik van een ketel met een refluxkolom. Er zijn aardig wat zelfbouw topi... |
In forum Stel je even voor... |
9 jaar geleden |
|
RE: Diepvries fruit Bij gebruik van Droge korrelgist zoals bakkersgist of wijngist maakt niet zoveel uit. Een theelepeltje is vaak al voldoende. De gist gaat zichzelf immers vermeerderen. Op het zakje Champagnegist staat... |
In forum Recepten |
9 jaar geleden |
|
RE: Welke Houtchips voor neutrale alcohol Duidelijk verhaal en leuk om te lezen. Bedankt voor de link Erik 🙂 |
In forum Stookforum |
9 jaar geleden |