Forum antwoorden aangemaakt
|
RE: we zijn in het café,dus bar babbels. Chris wat fijn om te horen dat het met deze pup goed gaat! Anders was het drama nog groter voor mama. Lekker van genieten nu. |
In forum Het Café (praathuis) |
9 jaar geleden |
|
RE: Stel je even voor Dag Rob, Welkom hier! Er is een hoop te lezen! Je gooit bij het wijnmaken inderdaad een aanzienlijk deel weg. Echter doen wij dat bij het maken van stookwijn ook. Het bezinksel op de bodem bij het... |
In forum Stel je even voor... |
9 jaar geleden |
|
RE: Gratis Koperen boiler Titel aangepast ? nu komt er vast wel reactie ?? |
In forum Vraag en aanbod |
9 jaar geleden |
|
RE: Stel je even voor Dat moet je wel vantevoren laten gisten. Je hebt dus wel een emmer nodig waar je stookwijn in maakt. Je maakt een goede stookwijn van 8 kilo suiker en een zak still spirits classic 8 gist. Daar maak ... |
9 jaar geleden |
|
RE: Stel je even voor De T500 van 429,00 is helemaal compleet, met slangen en aansluitmateriaal. Boiler, kolom gevuld met rvs en koperen zadels, een flesje antischuim en kooksteentjes. Hij is helemaal klaar voor direct geb... |
9 jaar geleden |
|
RE: Diepvries fruit Heel veel plezier met deze mooie set spullen! Gaat zeker lukken ? |
In forum Recepten |
9 jaar geleden |
|
RE: Diepvries fruit Dat zou heel zonde zijn geweest, deze zijn zeer geschikt om te vergisten en daar kun je weer een prima kersen eau de vie van stoken (Kirsch). Alles stuk malen in de blender, geen of niet te veel wa... |
In forum Recepten |
9 jaar geleden |
|
RE: Peren recept Ik zou hem niet klaren met klaringsmiddel. Gewoon rustig laten bezinken, en dan met een hevelslangetje overhevelen je distilleerketel in. Zorg daarbij dat de dode gistcellen die nu op de bodem liggen ... |
In forum Spirits |
9 jaar geleden |
|
RE: we zijn in het café,dus bar babbels. He wat klote Chris, ik hoop dat deze het gaat redden. Echt heel zielig voor de moeder. Voor jou en Adriana ook erg, je leeft er zo naar toe en dan dit. Sterkte voor jullie allemaal! |
9 jaar geleden |
|
RE: we zijn in het café,dus bar babbels. Hoi Chris, gefeliciteerd! Dat is pas reden voor een feestje!!! 2 pups is wel een heel klein nestje toch? Mocht het lukken plaats dan een fotootje 🙂 Geniet er van!!! |
9 jaar geleden |
|
RE: Iemand een idee wat dit probleem kan zijn? Ik hoop dat deze het even vol gaat houden ??? |
In forum Mijn installatie |
9 jaar geleden |
|
RE: Rustiger op t forum Precies, een hapje uit dat meisje nemen is strafbaar. Echter, het lijkt of iemand al een hapje uit haar arm heeft genomen ? |
9 jaar geleden |
|
RE: Rustiger op t forum Dan ziet het er helemaal lekker uit 🙂 |
9 jaar geleden |
|
RE: Rustiger op t forum Dat ziet er wel heel lekker uit. Ik hoop dat het iets lekker wordt. Doet me denken aan zo'n kan water met komkommer er in. Misschien is dat ook wel lekker met alcohol, Eau de komkommer 🙂 |
9 jaar geleden |
|
RE: Rustiger op t forum Missen is een groot woord, dat er leven in de brouwerij kwam is zeker. Alleen niet altijd zo gezellig. Zoals jij het hier omschrijft zo is het bij meer mensen gegaan. Toch heel zonde als nieuwelingen ... |
9 jaar geleden |