Forum antwoorden aangemaakt

RE: Rustiger op t forum

Ik denk niet dat hij nog terugkomt. Hij had zijn mailadres veranderd in [email protected] Dat vond de betreffende Piet niet leuk, want nu kreeg hij bij ieder antwoord op bijna alle topics een melding en...

In forum Het Café (praathuis)

9 jaar geleden

Is " Betweter" weer vrij dan? Die naam moet je veilen! Whaha jij ruikt ook overal handel in he.

9 jaar geleden

Nimrax is vast wel ergens aanwezig 😉 Die is volgens mij nooit ver weg 🙂

9 jaar geleden

Ik mis hem ook wel hoor, ondanks de spanningen was het ook wel erg leuk op zijn tijd. Maar er zijn wel meer leden waar we soms maanden niets van horen en dan ineens weer terug zijn, dus wie weet.... o...

9 jaar geleden

Het is jammer dat het zo gelopen is. Discussies waren vaak wel interessant, maar de adviezen die volgens hem voor 100% waar waren mocht geen weerwoord op komen of er kwam ruzie van. Meerdere waardevol...

9 jaar geleden
RE: Schone alcohol in een eiken vat

Daar heb je ook wel gelijk in Lummel, je zal zien dat dat bij de Calvados ook zo is. Maar even schudden en klaar bedoel ik mee dat dat alles is wat je hoeft te doen. Hij wordt inderdaad na een paar da...

In forum Stookforum

9 jaar geleden
RE: Appels of ander hard fruit ontsappen met Pectolase Enzymen

Dat is goed om te horen 🙂 maar dan heb je het deksel dubbel. Of is dat de bedoeling?

In forum Stooktips

9 jaar geleden

Dan zou ik er niets maar aan doen hoor ?

In forum Stooktips

9 jaar geleden

De mijne is slechts 1 x gestookt en ligt nu op houtsnippers, zie foto. Hij is echt heel erg lekker aan het worden. Probeer het maar, met een enkele stook heb je wel maximale appelsmaak.

In forum Stooktips

9 jaar geleden
RE: Stookboeken PDF ( om te delen )

Hoi @ndre, de boeken die hierboven staan kun je ook downloaden met de link naar aussiedistiller. Groetjes Jan

9 jaar geleden
RE: a Poor mans Grainfather

@leon sorry ik was vergeten het door te geven, maar de Whirlpool Paddles zijn inmiddels binnen. Leuk speeltje, en volgens mij is hij ook bruikbraar om rijp fruit kapot te mixen met de boormachine, hi...

In forum Grainfather

9 jaar geleden
RE: we zijn in het café,dus bar babbels.

Gezellig! Ik kan me voorstellen dat je je daar wel vermaakt met Chris ?? fijn dat het resultaat ook goed is gelukt!

9 jaar geleden
RE: Stookboeken PDF ( om te delen )

Via prive bericht kun je je mailadres uitwisselen. Zeg hier in een berichtje waneer je dat gedaan hebt. Als CaPo70 niets heeft gezien kan hij in de map ongewenste post kijken. Dat gebeurt helaas vaak ...

9 jaar geleden
RE: Bitcoin enzo

Oh ja, wat betrouwbaarheid betreft, ik ben er al een tijdje uit. Maar je had mtgox die ineens met vele miljoenen pleite was, btc-e is onlangs opgerold voor heg witwassen van de mtgox miljoenen. En zo ...

9 jaar geleden
RE: Bitcoin enzo

De NLG bestaat al een hele tijd en er is niet veel nieuws over geweest. De ether is best wel populair momenteel. De nlg heb je wel veel munten voor je geld, als ze ooit een euro waard worden heb je 10...

9 jaar geleden
Pagina 299 / 456