Forum antwoorden aangemaakt

Bitcoin enzo

Ik open hiervoor even een nieuw topic, anders gaat het topic over appels ontsappen ineens over crypto currency Ik zit alleen met het feit hoe zo'n bitcoin wallet werkt nu we hier toch alle kennis aan...

In forum Het Café (praathuis)

9 jaar geleden
RE: Tilt hydrometer

Nog een paar weekjes en ik heb ze hier beschikbaar, scheelt je zo 50 euro als je transport en inklaring meetelt 🙂

In forum Mijn installatie

9 jaar geleden
RE: Tilt hydrometer

Jazeker, Munkerik zelfs in een dubbelwandige Conical Fermenter, zonder problemen.

9 jaar geleden
RE: Appels of ander hard fruit ontsappen met Pectolase Enzymen

Ik ben ook heel benieuwd naar die vaatjes Chris. Mijn vader wilde ze al voor mij meenemen maar na wat onderzoek kwam ik er achter dat ze eigenlijk alleen voor het rijpen van Balsamico worden gebruikt....

In forum Stooktips

9 jaar geleden

Volgens mij kun jij bijna een zwembad vullen Chris! Ik ben ook wel heel erg benieuwd naar de Galliameloen. Volgens mij zit er aardig wat suiker in. Een flesje van Chris zeg ik geen nee tegen 😉 Ik ...

In forum Stooktips

9 jaar geleden
RE: Nieuwe speeltjes!

Thx! Het kruidenpakket is nog geen datum voor gegeven. Het was mooi geweest als die tegelijkertijd was gekomen. Nu eerst even zelf experimenteren dus 🙂

In forum Grainfather

9 jaar geleden

Hoi Lum, Dat kan ook hoor. Ik heb het dubbel op gedaan, het sap vergist, gestookt, daarna de kersen laten macereren en toen nog een keer gestookt. Bepaalde Gin soorten worden ook zo gemaakt. Eerst de ...

In forum Stooktips

9 jaar geleden

En hier de link naar het product:

In forum Grainfather

9 jaar geleden

De Gin Botanical Baskets zijn onderweg! Morgen zet ik ze op de site. Ik verwacht ze maandag of dinsdag in huis te hebben. Prijs incl btw enz... 44,95

In forum Grainfather

9 jaar geleden

Ik ben hem nu aan het proeven 🙂 1 op 1 verdund. Nog steeds behoorlijk pittig. Ik vind hem lekker! maar ik moet eerlijk zeggen dat ik de vorige batch beter de kers proefde. Wat je zelf al zei, na 3 kee...

In forum Stooktips

9 jaar geleden

Jij ook bedankt. Je hebt je bestelling donderdag in huis!

In forum Grainfather

9 jaar geleden
RE: Hoe starten met stoken van methanol en ethanol

Waar heb je de methanol voor nodig? Als je ethanol wilt maken koop je een T500. Dan maak je van 8 kilo suiker 4,5 liter van ruim 92%. Dan heb je alcohol die je ook nog kunt drinken. Of heb je echt met...

9 jaar geleden

Zie ik daar een volgend uitstapje? Het is wel hard werken hoor! 17 sluizen gepasseerd die je met de hand moet bedienen. en dat ook weer op de terugweg. Wij vertrokken vanuit Cognac en hebben de Cha...

In forum Stooktips

9 jaar geleden

Bedankt Lummel! Ik ben benieuwd. Zelf verdunnen geen probleem 🙂 Zo is Cognac ontstaan, wijn stoken om het volume af te laten nemen, dan ging het op een bootje in houten vaten naar de bestemming en k...

In forum Stooktips

9 jaar geleden

ChrisV .... Dat wil ik wel eens meemaken 🙂 ChrisV die 200 kilo druiven met een fluitketel verstookt 🙂

In forum Stooktips

9 jaar geleden
Pagina 300 / 456