Forum antwoorden aangemaakt
|
RE: Nieuwe speeltjes! Lekker bij de borrel! Precies! 🙂 |
In forum Grainfather |
9 jaar geleden |
|
RE: Nieuwe speeltjes! Oh ja, niet alleen de Inline filters zijn nieuw. Er zijn nu ook mooie pakketten te koop om zelf kaas te maken. De pakketten zijn van het merk Mad Millie, en is wederom een top merk van iMake! Als je ... |
In forum Grainfather |
9 jaar geleden |
|
RE: Nieuwe speeltjes! @Raymond De Inline filters van Still Spirits zijn nu beschikbaar. De prijs is 14,95 Incl 1 cartridge. |
In forum Grainfather |
9 jaar geleden |
|
RE: Alle gist uit de wash halen. Hoi Eric, Je kunt het restant van de wash door een doek gieten, dan loopt alleen de vloeistof verder. Toch zou ik het niet te ver uitknijpen. De gistsmaak komt zo toch deels mee. Ik denk ook dat het v... |
In forum Stooktips |
9 jaar geleden |
|
RE: fermenteerprobleem bij wodka maken Een alcoholdobber is alleen bruikbaar in je distillaat. Niet in je stookwijn. Als er restsuikers in zitten, en die zijn er vrijwel altijd, dan kan je dobber niet ver genoeg zinken en kun je de alcohol... |
In forum Stooktips |
9 jaar geleden |
|
RE: fermenteerprobleem bij wodka maken Hoi Timoschenko, Dat kun je alleen zeggen als je weet hoeveel alcohol er in je stookwijn zit. Heb je ook een Vinometer? Dan kun je zien hoeveel alcohol er in je stookwijn zit voor je gaat stoken. Bijv... |
In forum Stooktips |
9 jaar geleden |
|
RE: fermenteerprobleem bij wodka maken ? |
In forum Stooktips |
9 jaar geleden |
|
RE: fermenteerprobleem bij wodka maken Als je na het filteren het SG meet, dan weet je hoeveel suikers er in zitten. Dan kun je zien of het klopt dat het al na 1 dag stopt. Heb je meet spulletjes? Dat het weer begint als je appelsap toevoe... |
In forum Stooktips |
9 jaar geleden |
|
RE: Tilt hydrometer Haha gelukkig, ik dacht dat je echt bang was dat hij kapot was! Mooi spul allemaal hoor. Hoop dat je met kerst lekker kunt genieten van je Christmas ale! |
In forum Mijn installatie |
9 jaar geleden |
|
RE: Tilt hydrometer
|
9 jaar geleden |
|
RE: Tilt hydrometer @DDM Het scheelt vooral de Fedex kosten, de inklaring moet ik ook betalen. Wel fijn dat je een all in prijs weet. Bij de douane moet je altijd maar afwachten wat je aan inklaring moet betalen. @Erik... |
9 jaar geleden |
|
RE: Tilt hydrometer Fijn dat we direct met de nieuwe generatie van start kunnen gaan! |
9 jaar geleden |
|
RE: Tilt hydrometer Klopt, ik weet niet precies wat de update inhoudt. Maar het is wel een nieuwe versie. Op hun site is hij ook pas weer in oktober leverbaar, met die leveringen krijg ik ook mijn eerste voorraad gelever... |
9 jaar geleden |
|
RE: Peren recept Soms sluit het waterslot niet goed af. Als er leven in zit zou het ook moeten bubbelen, tenzij de co2 op een andere manier kan ontsnappen. loop dat even goed na. Soms weten mensen zeker dat het goed a... |
In forum Spirits |
9 jaar geleden |
|
RE: we zijn in het café,dus bar babbels. Netjes Nim! Ik heb de reclame inkomsten ooit eens een paar maanden aangezet, had ik 6 euro verdiend. Het staat nu weer uit. Het woog voor mij niet op tegen het reclamevrij kijken. Goed dat je ook wat ... |
In forum Het Café (praathuis) |
9 jaar geleden |