Forum antwoorden aangemaakt

RE: Ben jij voorbereid op een ramp?

Op een of andere manier werken de links naar aliexpress niet, zoek gewoon op mixxar flashlight 🙂

In forum Het Café (praathuis)

9 jaar geleden
RE: Nieuw spelletje

9 jaar geleden
RE: Ben jij voorbereid op een ramp?

Ik heb uitgezocht of mijn gasfornuis op flessengas kan, en dat gaat helaas niet. Mijn idee was dat ik dan gewoon een gasfles in de kast zet en verder ga of er niets aan de hand is. Maar ik heb nu de m...

9 jaar geleden
RE: Turbo gisten document

Hoi Jurj, ja hoor, heb ik liggen ?

In forum Gist vragen

9 jaar geleden
RE: Peren recept

Ik gebruik ook geen gedistilleerd water hoor, gewoon druppels uit de kraan. 1065 is al redelijk, maar niet erg zoet. Zijn ze al helemaal rijp? Ze zijn sowieso bruikbaar 🙂

In forum Spirits

9 jaar geleden

Hoi Lum, Ik lees idd mee 🙂 Verstandig, gewoon sap kopen en direct aan de slag. Net als met de morellen! Kon je zien dat de druiven al aardig wat suiker hadden? Druiven zijn van zichzelf al zeer ...

In forum Spirits

9 jaar geleden
RE: Tilt hydrometer

Dus tijd voor een mooie secretaresse Ik heb een hele mooie vrouw 😉

In forum Mijn installatie

9 jaar geleden

Zo te zien is er dus niet echt een voorkeurskleur. Dat is makkelijk. Dumo, nog 4 te gaan haha 🙂 Ik heb overigens toch besloten alle kleuren op voorraad te nemen. Het is sowieso tijd de shop wat uit ga...

9 jaar geleden
RE: Christmas Ale

Hoi Erik, Fijn dat het goed gaat. Is het niet zo dat als je s'morgens bij de fermenter komt dat de temperatuur dan te hoog is omdat de icepacks niet koud meer zijn? Wat betreft de comunicerende vaten,...

In forum Bier, Wijn en overige dranken

9 jaar geleden
RE: Het iSpindel (open source hydrometer meter) topic

Ik zag inderdaad bezoek vanaf dat topic komen ?

9 jaar geleden
RE: Wie heeft wel eens alcohol 3 keer gestookt (overgehaald)?

Ik ben heel benieuwd Lum! Raak je echt geen smaak kwijt? Ik ben dol op samples ?

In forum Spirits

9 jaar geleden

Welke kleur Tilt hebben jullie gekozen? Ik vraag dit om te kijken van welke kleur ik er meer op voorraad moet leggen. Als iedereen een andere heeft houd ik de aantallen gelijk, maar als de meerderheid...

9 jaar geleden

De schil mag mee hoor, snij of steek het klokhuis met de steel en de pitjes er uit. Een rijpe peer is vaak al heel zacht en niet te persen.vergist het als pulp. Tijdens en na het vergisten zinkt de dr...

In forum Spirits

9 jaar geleden
RE: Odin's Roggebrood Whisky. Tried and True Recipy

Oengabunga, Dit wordt in Google Sheets automatisch bijgehouden door de Tilt.

In forum Spirits

9 jaar geleden
RE: Een weekend stoken, wild eten en genieten, wie gaat mee naar Zweden?

Hahaha ik ben geen koukleum (ik draag met dit weer geen jas) maar herfst in Zweden... ikben er nog nooit geweest....

9 jaar geleden
Pagina 302 / 456