Forum antwoorden aangemaakt
|
RE: Een weekend stoken, wild eten en genieten, wie gaat mee naar Zweden? Daf is wel zo, maar het kan daar best fris zijn?? |
In forum Het Café (praathuis) |
9 jaar geleden |
|
RE: Een weekend stoken, wild eten en genieten, wie gaat mee naar Zweden? Ik ook ? ik moet nog even een winterjas kopen denk ik. |
9 jaar geleden |
|
RE: Een weekend stoken, wild eten en genieten, wie gaat mee naar Zweden? Zojuist heb ik de bevestiging gekregen dat alle plaatsen nu vol zijn. Heel leuk! Nu is het aftellen tot 16 november! Plannen voor een volgende keer mogen al gesmeed worden hoor ? Wie wil organiseren? |
9 jaar geleden |
|
RE: Ben jij voorbereid op een ramp? Jij bent inderdaad prepared! 🙂 Vooral die echtgenote he haha Vooral de voedsel en watervoorraad geeft een veilig gevoel. Wanneer je ramen en deuren moet sluiten houd jij het nog een hele tijd vol 🙂 |
9 jaar geleden |
|
RE: Ben jij voorbereid op een ramp? De 27 MC heb ik ook veel plezier mee gehad. Volgens mij mocht je maar een half watt vermogen hebben staat me iets van bij. Ik had een lineair van 8 watt en een gpa antenne aan mn balkon. Ik was 15 jaa... |
9 jaar geleden |
|
RE: Tilt hydrometer Dat is een goeie! Ga ik nog even doorgeven dat daar ook een pakketje van meegestuurd moet worden. Bedankt voor de tip weer 🙂 |
In forum Mijn installatie |
9 jaar geleden |
|
RE: Christmas Ale Het ziet er zo heerlijk High Tech uit he 🙂 Een halve graad afwijking zal idd geen kwaad kunnen. ook de warmte die de vergisting afgeeft neemt met enkele dagen wel af toch? En dat het lekker zal ruik... |
In forum Bier, Wijn en overige dranken |
9 jaar geleden |
|
RE: Peren recept Dit is ook een goede manier van ontsappen gebleken: |
In forum Spirits |
9 jaar geleden |
|
RE: Tilt hydrometer Dit bericht heb ik ook geplaatst in het Topic Nieuwe speeltjes 🙂 Hoi allemaal! De 1e zending met Tilt Hydrometers is besteld. De uitlevering gaat pas plaatsvinden in oktober. Dus nog iets langer ged... |
9 jaar geleden |
|
RE: Nieuwe speeltjes! Hoi allemaal! De 1e zending met Tilt Hydrometers is besteld. De uitlevering gaat pas plaatsvinden in oktober. Dus nog iets langer geduld hebben, maar ze komen er aan. De bedenkers wilden eerst niet le... |
In forum Grainfather |
9 jaar geleden |
|
RE: Christmas Ale Het duurt nog wel een poosje voor ze echtbinnen zijn, maar dan kan ik wel vast de prijs noemen. Fijn dat het koelen goed gaat. Als hij de warmte goed vast kan houden dan zal dat met de kou ook wel red... |
9 jaar geleden |
|
RE: Pakkingmateriaal Siliconen zijn we dol op, we maken pakkingen van siliconen matjes van de Action, gebruiken siliconen slangetjes aan de alcohol outlet. Siliconen zijn echt veilig. |
9 jaar geleden |
|
RE: Toevoegen tijdens het stoken. Nee, tenzij je zelf handig bent met de soldeervlam. Het voorverwarmen is ideaal, je kunt zo de hele dag non stop doorstoken. Ons lid kusleon heeft er een in gebruik, hij vind hem heel erg fijn om grot... |
In forum Stookforum |
9 jaar geleden |
|
RE: Toevoegen tijdens het stoken. Niet exact wat je bedoelt, maar met deze ketel kun je wel steeds doorstoken en bijvullen. Lees de omschrijving bij het product maar eens voor de werking. |
In forum Stookforum |
9 jaar geleden |
|
RE: Christmas Ale Spannend! Leuk dat alles werkt! Wat betreft de Tilt, maandag, morgen dus,ga ik ermee aan de slag. ik begin voorraad te nemen van 3 kleuren. er zijn er 8 maar ik bouw alles langzaam op. Ik kan morgen o... |
9 jaar geleden |