Forum antwoorden aangemaakt
|
RE: Christmas Ale Ik heb het rubberen afdekdopje sowieso voor je, eventueel heb ik het complete filter ook gewoon liggen. En ik heb een zakje met verschillende rubberen ringetjes, witte en rode, ik kan even niet zien w... |
In forum Bier, Wijn en overige dranken |
9 jaar geleden |
|
RE: Ben jij voorbereid op een ramp? Klopt, ik zag dat het echt een enorme comunity is die er heel serieus mee is. Zonder te doemdenken, het geeft best een goed gevoel om een fijne voorraad in huis te hebben. En je kunt het langzaam late... |
In forum Het Café (praathuis) |
9 jaar geleden |
|
RE: Christmas Ale He wat schrikken Erik, maar het komt dus nog goed? Ik zal morgen even kijken wat ik heb, en anders bestel ik ze mee. Ik moet zo weg 🙂 Maar heb aardig wat spareparts die niet op de site staan hoor. Ik ... |
9 jaar geleden |
|
RE: Christmas Ale Ja die ken ik wel ? Is veel vraag naar maar niet meer te krijgen.... |
9 jaar geleden |
|
RE: Christmas Ale Net een laboratorium ? Je hebt mooi spul staan hoor! |
9 jaar geleden |
|
RE: Christmas Ale Ik wil wel maar ik moet eerst een mancave hebben, ik heb geen plek meer om er een in gebruik te nemen. Het zal ongetwijfeld geweldig ruiken ? |
9 jaar geleden |
|
RE: Ben jij voorbereid op een ramp? Haha ik denk dat het idd geen slecht idee is een in filter huis te hebben. Regenwater is denk ik goed te filteren. Slootwater zou ik toch ook nog wel koken. |
9 jaar geleden |
|
RE: Ben jij voorbereidt op een ramp? Alcohol is altijd een goed betaalmiddel geweest, grote kans dat je bij een boer een zak aardappelen meekrijgt voor wat wodka hoor! |
9 jaar geleden |
|
RE: Christmas Ale Mooi man! Van de foto's alleen al krijg je al zin om bier te gaan brouwen! Ik heb het filmpje van David net bekeken, gaaf! |
9 jaar geleden |
|
RE: Ben jij voorbereidt op een ramp? Een transistor radiootje op batterijen is ideaal. Batterijen op voorraad houden en je kunt in ieder geval nieuwsberichten luisteren. Ik denk ook dat er veel mensen zijn die dit onzin vinden, maar wa... |
9 jaar geleden |
|
RE: Ben jij voorbereidt op een ramp? Zeker zorgen voor cash geld. Als de stroom echt een paar dagen plat zou liggen heb je anders dus geen geld meer. Helemaal niets. Contant betalen is dan de enige optie, als je al wat kunt kopen. Kassa'... |
9 jaar geleden |
|
RE: Christmas Ale Is de Conical Fermenter al weer gevuld Eric? |
9 jaar geleden |
|
Ben jij voorbereid op een ramp? Preppers Topic Even wat anders, in het praathuis en heeft niet veel met stoken te maken (wel een beetje) Veel van ons hebben inmiddels wel een voorraadje drank in huis. Als de stroom door een ramp of aanslag een wee... |
9 jaar geleden |
|
RE: Wodka maken van graan ( zonder suiker) Geweldig gedaan Pino!! Hoog alcoholgehalte. Weet je ongeveer hoeveel kilo zelfgemoute granen je hebt gebruikt voor deze 35 liter? Nu de smaak nog afwachten na de stook! Veel succes! |
In forum Spirits |
9 jaar geleden |
|
RE: Parrot Haha ik zie het nu pas, geweldig! Dus daarom heeft dat filmpje zo snel zoveel views 🙂 Je ziet hem zo verdwijnen, magic dog! |
In forum Vraag en aanbod |
9 jaar geleden |