Forum antwoorden aangemaakt

RE: Smartstill ervaringen en tips

@Jvdbossc...Dat poedertje rechts van de citroen, is dat cocaïne of lichtreflectie van je flitser op je camera? En inderdaad...Krijg er ook goede ideeën door... hmmm Jan... passen die van jou ook in de...

In forum Stooktips

9 jaar geleden
RE: Nieuwe speeltjes!

ah is dat het haha, sorry.... Ik zal er wat mee laten komen. Kan wel iets langer dan een weekje duren hoor, ze vinden me altijd zo lastig als ik op het laatste moment nog kleine dingetjes aan een best...

In forum Grainfather

9 jaar geleden

Ik kan hem wel meebestellen de volgende keer als je wilt hoor 🙂

In forum Grainfather

9 jaar geleden

Dat is deze, maar hoe komt je aan 3,45? Deze is inkoop ex btw al meer dan 10,00

In forum Grainfather

9 jaar geleden

Ze staan er ook pas een paar dagen op, dus dat kan wel kloppen ? De waterflow regulator voor de T500 is er nu ook. Kleine voorraad nog dus al weer bijna op. Volgende week komt er een wat grotere voorr...

In forum Grainfather

9 jaar geleden

En 300 liter water, klopt idd. Best veel in vergelijking met de alcohol....

In forum Grainfather

9 jaar geleden

Idd onduidelijk, toch maar eens aan een echte test onderwerpen. Wat betreft de triple disttiled from any still, dit heeft denk ik niet te maken met de oude naam van de Pure Yeast, maar dat ze dus aa...

In forum Grainfather

9 jaar geleden
RE: Iemand een idee wat dit probleem kan zijn?

Hoi Whiteshark, stuur mij even neen mail op [email protected] met je gegevens. Dan ga ik zorgen dat je een nieuwe thermometer krijgt. Er komt deze week nog een zending van de leverancier naar mij to...

In forum Mijn installatie

9 jaar geleden

Alleen belangrijk als je een Grainfather hebt, de T500 boiler is niet regelbaar en dan is de thermometer voor de sier ?

9 jaar geleden

Zo te zien is het een thermometer van de alambiek condensor, niet van de T500. Ik zal eens kijken of die los verkrijgbaar zijn. De T500 thermometers zijn op voorraad maar deze heb ik nog niet los gezi...

9 jaar geleden

Als hij kapot is stuur ik een nieuwe op hoor (mits hij bij stookwinkel vandaan komt natuurlijk 🙂 Maar ik denk dat de batterij niet vol genoeg meer is.

9 jaar geleden

Batterijtje leeg mischien?

9 jaar geleden
RE: Parrot

Leuk man, ziet er goed uit, zeker voor zo'n eerste keer!

In forum Vraag en aanbod

9 jaar geleden
RE: Smartstill ervaringen en tips

Still spirits heeft deze ook voor hun Air Still. Ik heb ze niet liggen, maar mocht er interesse zijn kan ik hem meebestellen. idd ook voor 9,95. Het stelt ook geen ruk voor. De infusion basket:

In forum Stooktips

9 jaar geleden

Zojuist bezoek gehad van een accountmanager van iMake, ze kon het nog niet exact vertellen, ze gaat er achteraan. Wel kon ze vertellen dat je hem zeker niet hoeft weg te gooien na een kleine batch, en...

In forum Grainfather

9 jaar geleden
Pagina 305 / 456