Forum antwoorden aangemaakt
|
RE: Kirsch van morellen (zure kers) Haha nou dan hebben we allebei wat goed gedaan ? We zouden een mooi team vormen Lummel?? |
In forum Spirits |
9 jaar geleden |
|
RE: Nieuwe speeltjes! Hoi Raymond, Ik ga dit morgen even voor je uitzoeken, ik heb hem zelf nog niet gebruikt. Inderdaad wel handig om te weten. Wellicht dat Erik hier al een antwoord op heeft, hij heeft hem al een hele ... |
In forum Grainfather |
9 jaar geleden |
|
RE: Sjaakie's automatische stookketel Dat kantelen verschilt per camera, vaak als je ze eerst op je computer opslaat en daarna pas plaatst staan ze recht. ik vind ze erg duidelijk hoor! Prachtig aparaat, en volgens mij via Franzmaster e... |
In forum Mijn installatie |
9 jaar geleden |
|
RE: Kirsch van morellen (zure kers) Leuk dat je hem hebt kunnen proeven 🙂 Ik zou zeker het laten rijpen niet onderschatten. De rauwheid zal zeker zachter worden. Ik vond bij de jouwe inderdaad dat hij voor 40% erg zacht smaakte. Je proe... |
In forum Spirits |
9 jaar geleden |
|
RE: we zijn in het café,dus bar babbels. Wat leuk @ndre! Er is nog aardig wat in omloop dat niet meer te krijgen is, ik heb toen ik begon met mijn "winkeltje"van mijn vader een boekje uit mijn geboortejaar 1978 gekregen. Ik kan het nergens... |
In forum Het Café (praathuis) |
9 jaar geleden |
|
RE: Whisky / Vodka maken van 5-granenmix paardenvoer 🙂 Ik had ook niet door dat het fel bedoeld was 😉 En het is bijna borreltijd! Dus dat kan geen kwaad haha |
In forum Recepten |
9 jaar geleden |
|
RE: Whisky / Vodka maken van 5-granenmix paardenvoer Leuk gedaan met dat linkje trouwens Erik! |
In forum Recepten |
9 jaar geleden |
|
RE: Whisky / Vodka maken van 5-granenmix paardenvoer Hij staat in onze stookwiki: Uncle Jessy's Simple Sour mash. Nooit geproefd, las vandeweek nog dat het niet te zuipen is haha |
In forum Recepten |
9 jaar geleden |
|
RE: Donkerbruine basterdsuiker Dag Frank, Rum wordt eigenlijk gemaakt van melasse van suikerRiet. Stroop is meestal niets anders dan melasse van suikerBiet. Dan heb ik het over de stroop die je op de pannekoeken doet. Appelstroop... |
In forum Stookforum |
9 jaar geleden |
|
RE: Stel je even voor Leendert, dat klinkt als een heel goede oplossing. Daar kan geen Glycol Chiller tegenop! |
In forum Stel je even voor... |
9 jaar geleden |
|
RE: Odin's Roggebrood Whisky. Tried and True Recipy Klopt, mijn kinderen riepen van boven naar beneden of ik koekjes aan het bakken was. het ruikt geweldig. Ik moet eerdaags echt gaan stoken. vandaag nog erg druk, morgen bezoek van iMake (De producen... |
In forum Spirits |
9 jaar geleden |
|
RE: Een weekend stoken, wild eten en genieten, wie gaat mee naar Zweden? Helaas heeft Nimrax toch moeten afzeggen. Er zijn op dit moment dus nog 2 plaatsen vrij voor deze geweldige trip naar Zweden! Wacht niet te lang, anders is het vliegtuig vol. Want voor de transfer i... |
In forum Het Café (praathuis) |
9 jaar geleden |
|
RE: Whisky mash maken van mout met de koelbox methode Heel mooi project, ik had zoiets al eens gezien in een filmpje. Leuk dat je dit in de praktijk brengt. Is dit je eerste keer op deze manier? Ik ga het graag volgen! |
In forum Spirits |
9 jaar geleden |
|
RE: Nieuwe speeltjes! Geweldig!! Als ik de paddle nu bestel kan die dan nog mee? Zeker weten! |
In forum Grainfather |
9 jaar geleden |
|
RE: Stel je even voor Dat wil ik wel eens zien inderdaad hana |
In forum Stel je even voor... |
9 jaar geleden |