Forum antwoorden aangemaakt

RE: Stel je even voor

Zou het zeewater niet zorgen voor een dikke laag zoutaanslag in de condensor? Ik zou hier enigzins voorzichtig mee zijn.

In forum Stel je even voor...

9 jaar geleden
RE: Nieuwe speeltjes!

Jaja 17 september wordt Lummel 1 jaar ??

In forum Grainfather

9 jaar geleden

Over 2 weken ben je precies 1 jaar lid van deze club Lummel!

In forum Grainfather

9 jaar geleden

De koelpomp stuur ik je morgen op, dan kun je toch nog beginnen aan je kerstbiertje te brouwen ? Wellicht kun je een emmer met koelwater in je voormalige klimaatkast zetten ?

In forum Grainfather

9 jaar geleden

Inprincipe hoef je hem niet te laten verouderen, verdun je je neutraal met water van 92 naar 40 dan kan het geen kwaad de alcohol en het water een dagje aan elkaar te laten wennen. Mischien dat mijn c...

In forum Grainfather

9 jaar geleden

Klopt, bij mij ook. Ik heb echter nog nooit een whisky met essence gemaakt. Wordt toch eens tijd he ? je merkt wel dat veel mensen steeds voor hetzelfde product terugkomen en dus erg tevreden zijn ove...

In forum Grainfather

9 jaar geleden

De Calvados is lekker. Ik heb hem vaak gemaakt. Het duurt wel een dagje om hem op dronk te laten komen. De eerste keer vond ik de smaak niet lekker, maar de volgende dag was hij heerlijk ? Mischien ...

In forum Grainfather

9 jaar geleden

Hoi Jack, Ik heb van Prestige velen geproefd en de smaken vallen niet tegen. De Still Spirits Classics heb ik alleen de normale Gin en de Blue Jewel Gin gemaakt, en die zijn superieur. Echt heel goed....

In forum Grainfather

9 jaar geleden

Probeer het maar eens. Ze omschrijven dat de cartridges gemaakt zijn van verschillende soorten kool met verschillende eigenschappen. Wellicht hebben ze hier een doorbraak in berijkt

In forum Grainfather

9 jaar geleden

Zij claimen dat dit het ideale filter is voor gebruik met distilleerapparatuur dat boven de 80% produceert. Ik ga er dan van uit dat dit zo is 🙂

In forum Grainfather

9 jaar geleden

Calvados doe ik er ook bij!

In forum Grainfather

9 jaar geleden

TOP 🙂

In forum Grainfather

9 jaar geleden

NL54RABO0143296116 T.n.v. Wemax Trading Omschrijving, bestelling Lummel 😉

In forum Grainfather

9 jaar geleden

Klopt, maar je mag het ook doorschuiven naar de volgende keer hoor. Je hoeft het niet nu over te maken 🙂

In forum Grainfather

9 jaar geleden

Regelen we later wel, via de winkel komt er onder de 20,00 weer verzendkosten bij. Dat is zonde. Vind je het niet erg om een dag langer op de kirsch te moeten wachten? Dan reist het morgen gratis me...

In forum Grainfather

9 jaar geleden
Pagina 307 / 456