Forum antwoorden aangemaakt

RE: Nieuwe speeltjes!

Jij lust toch geen Whisky? je pakje staat hier nog, maar ik krijg alles morgenochtend pas binnen, dus deze kunnen morgen pas verstuurd worden. Wil je daar op wachten?

In forum Grainfather

9 jaar geleden
RE: Nieuwe speeltjes!

Zojuist toegevoegd aan de shop. Onderstaande kan vanaf morgen verzonden worden. Grainfather Whirlpool paddle voor op de boormachine Koelwaterpomp voor de Conical Fermenter EZ Filter Systeem Still Spir...

In forum Grainfather

9 jaar geleden
RE: Moet de gestookte alcohol altijd gefilterd worden?

EZ filter is zojuist toegevoegd aan de site, en kan besteld worden. Morgen kunnen ze worden verzonden. Scoozy, wij hadden wafgesproken he. Ik ga dat voor je regelen.

In forum Stookforum

9 jaar geleden
RE: Kirsch van morellen (zure kers)

Ik gebruik altijd kraanwater hoor, het mag nog wel een beetje op moonshinen blijven lijken 🙂 Morgen mag je de mijne proeven 🙂 Zojuist verzonden!

In forum Spirits

9 jaar geleden
RE: Reinigen en ontsmetten van brouw- en stookketel en lege flessen

Stop maar in je handbagage 🙂 Dat zou ook nog kunnen, maar heb het al beloofd voor de BBQ 🙂 Stop jij maar een vaatje whisky in je handbagage, dan gaan we die vergelijken met de Zweedse Whisky's!

In forum Mijn installatie

9 jaar geleden
RE: Reinigen en ontsmetten van brouw- en stookketel en lege flessen

Zo heb ik de overgebleven rum van Lummel na de BBQ in een 3 liter vaatje gedaan. Die is nog steeds 70 of 80% meen ik. Op de volgende BBQ gaan we hem proeven 😉

In forum Mijn installatie

9 jaar geleden
RE: Een weekend stoken, wild eten en genieten, wie gaat mee naar Zweden?

Van harte wekom! Er is nog 1 plek vrij! Ik denk dat het een hele leuke ervaring gaat worden!

In forum Het Café (praathuis)

9 jaar geleden

p.s. Kun je niet gewoon een fles Spa Blauw kopen inplaats van te distlleren? Zonde van je tijd en je energie.

In forum Spirits

9 jaar geleden

Ik jok niet hoor, ik vind hem erg lekker. De eerste die je mij liet proeven, puur zonder gebruik van suiker dat was de allerbeste. Maar deze is ook super. Ik had toch die fles van Lubberhuizen gekoc...

In forum Spirits

9 jaar geleden
RE: Stel je even voor

Danny, welkom hier! Wat de ketel betreft, als je genoeg stroom aan boord hebt kun je best voor een T500 ketel gaan met koperen helm en koeler. De ketel is 2000 watt. Dus gaat waarschijnlijk niet met e...

In forum Stel je even voor...

9 jaar geleden

Lummel, Ik heb je pakketje ontvangen hoor, Hij is goed, lekker zacht in de mond. 40% gemeten, maar smaakt zachter. Heel goed gedaan. Ik sta er van te kijken, Steeds het sap weer opnieuw gebruikt en su...

In forum Spirits

9 jaar geleden
RE: Odin's Roggebrood Whisky. Tried and True Recipy

In forum Spirits

9 jaar geleden
RE: Odin's Roggebrood Whisky. Tried and True Recipy

Wat zo mooi is aan de zwevende stukjes brood bij mij. Ze zijn pas op het laatste moment naar beneden gezakt. De laag met dode gistcellen ligt nu op de bodem, en daarbovenop een laag roggebrood. Dat ...

In forum Spirits

9 jaar geleden
RE: Een weekend stoken, wild eten en genieten, wie gaat mee naar Zweden?

Er is wel weer een plek vrijgekomen, je kunt dus nog mee 🙂

9 jaar geleden
RE: we zijn in het café,dus bar babbels.

Hoi @ndre, Volgens mij is dat boekje al jaren uit de handel, leuk dat je hem gevonden hebt! Wat is het ISBN nummer dat achterop staat? Dan ga ik nog eens op zoek naar de schrijver/uitgever van desti...

9 jaar geleden
Pagina 308 / 456