Forum antwoorden aangemaakt
|
RE: Een weekend stoken, wild eten en genieten, wie gaat mee naar Zweden? Nim! Wil je mij even een mailtje sturen met je gegevens? Gewoon je naw gegevens, meer niet. Het ticket moet je zelf even boeken op klm.nl De tijden staan een paar berichtjes hierboven 🙂 Het ziet er al... |
In forum Het Café (praathuis) |
9 jaar geleden |
|
RE: Een weekend stoken, wild eten en genieten, wie gaat mee naar Zweden? Het gaat ook vast nog wel een keer gebeuren! De hobby wordt zo steeds leuker! |
9 jaar geleden |
|
RE: Wat voor borrel drink je nu of ga je drinken? Een paar weken niet drinken en ik ben 10 kilo kwijt. Begin ik weer dan zit het er zo weer aan. Dat is echt een groot nadeel. |
9 jaar geleden |
|
RE: Time to make some moonshine!! De Classic 8 van Still Spirits is doorgaans erg goed, ook zonder kool. Niet te verwarren met de 8 KG van Prestige die we vroeger veel verkochten. Die was beduidend minder goed. Het kan ook aan een ... |
In forum Stookforum |
9 jaar geleden |
|
RE: Nieuwe speeltjes! Hoi Dirk, ik ga er even voor je achteraan. Ik heb juist vrijdag een mail gekregen dat hij beschikbaar komt voor winkels en ik mag gaan bestellen. Dat wilden ze eerst niet. Ik ben van plan van 3 kleure... |
In forum Grainfather |
9 jaar geleden |
|
RE: Een weekend stoken, wild eten en genieten, wie gaat mee naar Zweden? Leuk Jens, die gaan we onthouden! ?? |
9 jaar geleden |
|
RE: Odin's Roggebrood Whisky. Tried and True Recipy Geweldig! Ik moet nog stoken, heb eerst de kirsch en calvados gedaan en ik heb niet veel tijd. Ik ga proberen het deze week te doen! Ik stook met een klassieke whisky alambiek, ik ben benieuwd! Je heb... |
In forum Spirits |
9 jaar geleden |
|
RE: Een weekend stoken, wild eten en genieten, wie gaat mee naar Zweden? Donderdag 16 nov met KLM vanaf Schiphol 07.00 naar Oslo Gardermoen We worden daar om 09.00 opgehaald met de bus van Johan. Maandag 20 november 17.00 retour vanaf Oslo gardermoen naar Schiphol Johan br... |
9 jaar geleden |
|
RE: Een weekend stoken, wild eten en genieten, wie gaat mee naar Zweden? Volgens Google vriest het dan nog niet erg in dit gebied, klimaat tussen de +1 en +5. Dus goed warm kleden en moonshine, dan blijf je warm. Als je meegaat beloof ik dat we volgend jaar ook een reisje ... |
9 jaar geleden |
|
RE: Een weekend stoken, wild eten en genieten, wie gaat mee naar Zweden? Ik ga deze week even na hoe het staat met de mensen op de reservebank, als alle mischieners meegaan zitten we vol. Het busje biedt plaats aan maximaal 9 mensen inclusief de chaufeur. Maar, mocht er no... |
9 jaar geleden |
|
RE: Een weekend stoken, wild eten en genieten, wie gaat mee naar Zweden? Zoeken jullie vast stokerijen op ibiza op dan? Ik sta echt overal voor open hoor ? |
9 jaar geleden |
|
RE: Hoe noteren jullie je recepten/maceraties? Stookforum.nl is ook gewoon een heel vaag forum ? |
In forum Recepten |
9 jaar geleden |
|
RE: Een weekend stoken, wild eten en genieten, wie gaat mee naar Zweden? Het slachten hoef je niet bij te zijjn hoor, Harry, een van Erik zijn zoons en ik zelf hebben een koksopleiding en achtergrond dus zodanig wel bepaalde interesses ? Het zou super zijn als je meegaat, ... |
9 jaar geleden |
|
RE: Een weekend stoken, wild eten en genieten, wie gaat mee naar Zweden? Waarschijnlijk wel, hij moet het nog met zijn werk regelen. Muncerik gaat ook mee met 1 of mischien met 2 zoons. |
9 jaar geleden |
|
RE: Een weekend stoken, wild eten en genieten, wie gaat mee naar Zweden? Er zijn nog enkele plekken vrij, maar het gaat sowieso al door! Dus wacht niet te lang met beslissen ? |
9 jaar geleden |