Forum antwoorden aangemaakt
|
RE: Stel je even voor Welkom bij de club Sjaak, gave foto ook! Naast liefhebbers van een slokje zijn hier zeker ook culinair genieters aanwezig. Er is nog plaats om mee te gaan naar zweden, wild bereiden en uiteraard eten... |
In forum Stel je even voor... |
9 jaar geleden |
|
RE: Kirsch van morellen (zure kers) Geeft niks Lummel, dan heb ik iets om naar uit te kijken 🙂 Ben erg benieuwd! Die boetes voor plukken zal wel loslopen denk ik. Volgens de letter van de wet is he zelfs 4000,00. Heeft te maken met da... |
In forum Spirits |
9 jaar geleden |
|
RE: Kirsch van morellen (zure kers) Waarom probeer je dan nu de rasp methode dan niet? Dat gaat echt heel goed. Ik lees dat Stokerke ook 18 liter uit 21 kilo appels had, niet slecht toch 🙂 |
In forum Spirits |
9 jaar geleden |
|
RE: Kirsch van morellen (zure kers) Haha nog even geduld dus! Ik ben heel benieuwd naar de smaak, ik stuur hem dan weer terug met wat van mijn kirsch, kun je vergelijken. Leuk man, nieuwe keuken! Daar kun je je zo op verheugen 🙂 |
In forum Spirits |
9 jaar geleden |
|
RE: Kirsch van morellen (zure kers) Had ik het ook maar zo gedaan man! Wat een hoge opbrengst heb je zo. Ik had nooit gedacht dat er zoveel smaak uit het sap te halen zou zijn. Volgend jaar doen we dit weer, en ga ik ook proberen het ke... |
In forum Spirits |
9 jaar geleden |
|
RE: Een weekend stoken, wild eten en genieten, wie gaat mee naar Zweden? Dat is natuurlijk ook heel belangrijk! Volgende keer beter! |
In forum Het Café (praathuis) |
9 jaar geleden |
|
RE: Een weekend stoken, wild eten en genieten, wie gaat mee naar Zweden? We hebben al een paar mensen die misschien meegaan, nog niemand officieel bevstigd (buiten mij om dan 🙂 ) Ik heb wel het gevoel dat we genoeg mensen bij elkaar gaan krijgen, we hebben immers nog eve... |
9 jaar geleden |
|
RE: Een weekend stoken, wild eten en genieten, wie gaat mee naar Zweden? Ik denk dat ons whisky festival gezelliger is met onze locatie en vers wild ? We hebben al een paar mensen op de mischien lijst staan, dus wacht niet te lang ? |
9 jaar geleden |
|
RE: Een weekend stoken, wild eten en genieten, wie gaat mee naar Zweden? Ik zet het topic even vast bovenaan de pagina ? |
9 jaar geleden |
|
RE: Appels of ander hard fruit ontsappen met Pectolase Enzymen Die zere handen had ik ook, maar 18liter is een mooie opbrengst hoor.goed dat je voor dextrose bent gegaan! |
In forum Stooktips |
9 jaar geleden |
|
RE: Een weekend stoken, wild eten en genieten, wie gaat mee naar Zweden? Jammer Dirk, wellicht een volgende keer! |
9 jaar geleden |
|
RE: Rum van melasse stoken Ik ben nog nooit in Zweden geweest en het trek mij enorm. Jammer dat je niet meegaat, we moeten natuurlijk wel een clubje leuke mensen vormen 🙂 en ik dacht daar hoort Lummel natuurlijk wel bij 😉 maar ... |
In forum Stooktips |
9 jaar geleden |
|
RE: Rum van melasse stoken Ja de Zeedijk ken je niet meer terug als je de jaren 80 en 90 op je netvlies had. Ooh die eend heb ik ook zo'n zin in! Over eten gesproken, jij kan zeker niet mee naar Zweden Lummel? Jouw drukste tijd... |
In forum Stooktips |
9 jaar geleden |
|
RE: Een weekend stoken, wild eten en genieten, wie gaat mee naar Zweden? Jens, als dit nou goed bevalt plannen we het gewoon direct weer voor een jaar later. Dan is het makkelijker om er naartoe te leven en zo wat geld te reserveren. Ik kan me voorstellen dat het nu voor v... |
9 jaar geleden |
|
RE: Rum van melasse stoken Gaat lekker allemaal lummel! Ben je nu al eens door je melasse heen? |
In forum Stooktips |
9 jaar geleden |