Forum antwoorden aangemaakt

RE: Een weekend stoken, wild eten en genieten, wie gaat mee naar Zweden?

Hoi Dirk, jazeker, tot het busje vol is. En dat is 9 personen inclusief de Chaufeur. De prijs is per persoon.

In forum Het Café (praathuis)

9 jaar geleden

Jammer Nimrax, als er iets is dat we kunnen doen om te je toch mee te kunnen laten gaan wil ik alle zeilen bijzetten om dat mogelijk te maken hoor! Ik hoop dat we het clubje compleet krijgen!

9 jaar geleden
RE: Nederlandstalige Grainfather instructiefilmpjes

Het nieuwe en nu goede filmpje staat online 🙂

In forum Grainfather

9 jaar geleden

9 jaar geleden
Een weekend stoken, wild eten en genieten in Zweden. FOTO UPDATE

Hoi allemaal, Gisteren ben ik samen met Johan Postma, een nederlandse levensgenieter in Zweden, bezig geweest om eens na te denken over een stookweekend in Zweden. Genieten van goed eten (lokaal wild)...

9 jaar geleden
RE: Appels of ander hard fruit ontsappen met Pectolase Enzymen

En, een goed resultaat met de enzymen? Ik ben benieuwd hoe het na 1 dag is, ik was met een paar uur al gaan persen.?

In forum Stooktips

9 jaar geleden
RE: Stel je even voor

Hoi Digertsi, Welkom hier! Maak gerust een nieuw topic aan voor rogge jenever, dan gaan we het uitzoeken en een recept creeeren! Buiten de moutwijn die je stookt van roggemout zal je ook nog jenev...

In forum Stel je even voor...

9 jaar geleden
RE: Appels met Alcotec Fruit Turbo

En wat betreft de smaken van gist en dergelijke, bij alle gistsoorten moet je altijd zorgen dat het bezinksel niet in je ketel terecht komt. Gistsmaak in het distillaat is vies. Mijn appelsap was na i...

In forum Stookforum

9 jaar geleden
RE: Appels met Alcotec Fruit Turbo

Hoi Gijs, een fruit turbo is niet te vergelijken met een echte turbo die voor een sugarwash bedoeld is. Je moet het gewoon zien als een wijngist met een hoge alcohol tolerantie. Of je wel of niet suik...

In forum Stookforum

9 jaar geleden

Is goed Jens, bij deze. Fijn dat je het opnieuw wilt doen!

In forum Grainfather

9 jaar geleden

Bedankt voor het melden Erik !Ik zal dat straks ook nog even vermelden bij het filmpje, het gaat in dit geval vooral om de werking van de app. ?

In forum Grainfather

9 jaar geleden

Sommige onderwerpen zouden inderdaad eens duidelijk samengevat moeten worden. Heb je helemaal gelijk in.

In forum Grainfather

9 jaar geleden

En weer een update. In het nieuwste filmpje laat Jens zien hoe je een eigen recept (in dit geval het whisky recept van Muncerik) toevoegt aan de Grainfather App! Ik voeg nieuwe filmpjes steeds toe aan...

In forum Grainfather

9 jaar geleden
RE: Wat is mout en wat is het verschil met normale granen

Leuk project Pino, ziet er goed uit! Is het uiteindelijk goed droog geworden in de zon?

In forum Stooktips

9 jaar geleden
RE: Appels of ander hard fruit ontsappen met Pectolase Enzymen

Dit is zeker een mogelijkheid! Waarom ik het niet doe, het vruchtvlees wil je graag kunnen uitpersen voor een maximale opbrengst. Als het nog niet is vergist gaat dit heel goed. Ga je alles meevergi...

In forum Stooktips

9 jaar geleden
Pagina 311 / 456