Forum antwoorden aangemaakt
|
RE: Beginner met beginners vraag Hoi Nicklee, Iedereen hier is ooit ook een beginner geweest, dus daar hoef je niet over in te zitten! Veel is wel terug te vinden op de site maar de zoekfunctie boevenaan de hoofdpagina vind niet alle... |
In forum Stookforum |
9 jaar geleden |
|
RE: Appels of ander hard fruit ontsappen met Pectolase Enzymen Je proeft het wel, het is niet zo dat als je niet weet wat het is je kan zeggen dat het naar appel smaakt. Het blijft een eau de vie. De volgende keer als je watermeloen gaat vergisten kun je het be... |
In forum Stooktips |
9 jaar geleden |
|
RE: Appels of ander hard fruit ontsappen met Pectolase Enzymen Dankzij de snippers 🙂 Nu een tijdje laten staan zo, hoop dat het lekker wordt! Het zijn toch 2 wijnflesjes vol. Opbrengst was meer geweest als ik hem volledig had gestript, maar dan was het te weinig ... |
In forum Stooktips |
9 jaar geleden |
|
RE: Appels of ander hard fruit ontsappen met Pectolase Enzymen Ik kon het niet laten en heb het toch maar even door de alambiek gejast. Zoals verwacht een niet erg hoge opbrengst. In een keer fijnstook gedaan vanaf 8%. Resultaat 1,5 liter van precies 40% (dit zon... |
In forum Stooktips |
9 jaar geleden |
|
Stookwinkel email even slecht bereikbaar (Ziggo Storing) Hoi allemaal, Door een Ziggo storing krijg ik de mail met een hele lange vertraging binnen, dus mijn excuses als ik niet snel reageer. Ik hoop dat Ziggo de boel vandaag nog normaal werkend kan krijgen... |
In forum Stookforum |
9 jaar geleden |
|
RE: Alle vragen en antwoorden betreft de T500 mogen hier! Hoi Likeurtje! Leuk dat je dit aanbiedt! Echter het probleem leek te liggen aan de refractometer en niet aan de T500. Het probleem is dus al opgelost! Groetjes, Jan |
In forum Mijn installatie |
9 jaar geleden |
|
RE: Nieuw spelletje
|
In forum Het Café (praathuis) |
9 jaar geleden |
|
RE: Nieuw spelletje
|
In forum Het Café (praathuis) |
9 jaar geleden |
|
RE: Appels of ander hard fruit ontsappen met Pectolase Enzymen Gisteren de kirsch afgestookt, en nu zou eigenlijk het vergiste appelsap moeten gebeuren. Maar ik heb een flesje afgetapt en hij is als appelwijn al heel lekker. Ik denk dat ik hem laat als appelwijn.... |
In forum Stooktips |
9 jaar geleden |
|
RE: Watermeloen En flessen wel gewoon gesloten laten? Ik leng aan met water tot 40 a 45%. Dan begint het "huwen" Dan kan de alcohol en het water aan elkaar wennen en zo de aroma's vrijgeven. Dit kan weken of zelfs ... |
In forum Recepten |
9 jaar geleden |
|
RE: Odin's Roggebrood Whisky. Tried and True Recipy Er is inderdaad heel veel energie ingestoken ? |
In forum Spirits |
9 jaar geleden |
|
RE: Rum van melasse stoken ik ga morgen cognac maken jamie 😉 van witte wijn die we vorige zomer hebben meegebracht van Spanje Bedankt voor de reactie Cognac maken gaat heel goed! Ik nam de dozen wijn mee naar nederland d... |
In forum Stooktips |
9 jaar geleden |
|
RE: Odin's Roggebrood Whisky. Tried and True Recipy Ik heb besloten de stook van de roggebroodwhisky nog even uit te stellen. Ik heb de Kirsch klaar, en hij smaakt zo lekker dat ik geen energie meer heb om nu nog een run te gaan doen 😉 1 Project is in ... |
In forum Spirits |
9 jaar geleden |
|
RE: Olaf stelt zich voor .... Hoi Olaf, welkom hier! Palinka is een vorm van Eau de Vie, Schnapps, een ander woord voor vergist en gestookt fruit. Het kan dus inderdaad van vele verschillende soorten fruit gemaakt worden. Er is v... |
In forum Stookforum |
9 jaar geleden |
|
RE: Kirsch van morellen (zure kers) Zo, mijn kirsch project is klaar. 6,5 liter kirsch van 45% in mn kilner pot. Ben vroeg gestopt met stoken toen de smaak minder begon te worden. Er kwam nog steeds een dikke 30% uit volgens de refracto... |
In forum Spirits |
9 jaar geleden |