Forum antwoorden aangemaakt
|
RE: Stel je even voor Hoi Sjaak, Welkom! Ik zie dat je eerste bericht nog niet helemaal af was, maar kan gebeuren 🙂 Plaats het gerust nog een keer, dan haal ik je oude berichtje weg 🙂 Groet, Jan |
In forum Stel je even voor... |
9 jaar geleden |
|
RE: Odin's Roggebrood Whisky. Tried and True Recipy Oh ja Erik, Wilde nog wat vragen aan jou. Jij had je whisky in een houten vat zitten maar je schreef dat de engelen wel een behoorlijke portie hadden genomen 😉 Hoeveel was je kwijt en was het percent... |
In forum Spirits |
9 jaar geleden |
|
RE: Homemade Gin Basket 🙂 Het klinkt in ieder geval lekker! Ik ben ook echt gek op Gin, en niet alleen door de tonic. Ik ben alleen met 3 projectjes door elkaar bezig nu dus ik wacht heel even met zelf Gin maken. |
In forum Mijn installatie |
9 jaar geleden |
|
RE: Homemade Gin Basket Heeey Erik is terug 🙂 Ik hoop dat je het leuk hebt gehad in de Ardennen! |
9 jaar geleden |
|
RE: Stel je even voor Hoi Lattendeur, Dat is helemaal afhankelijk van wat je wilt gaan maken. De T500 maakt in principe alleen schone alcohol van 92+ %. maar je kunt uitbreidingen kopen om er meer mee te kunnen. Kijk even ... |
9 jaar geleden |
|
RE: Time to make some moonshine!! Fijn dat het nu naar wens is PB! De Pure zal nog iets beter zijn, alleen een iets lagere opbrengst in liters maar daarvoor krijg je ultieme kwaliteit terug. De wodkastar ken ik zelf niet maar hoor ... |
In forum Stookforum |
9 jaar geleden |
|
RE: Odin's Roggebrood Whisky. Tried and True Recipy Hier net zo, zelfs met de zelfde behandeling, zelfde gist en temeratuur kan er een verschil zijn in hoe snel hij begint. Ik hoop dit weekend te kunnen gaan stoken. Maar heb de kirsch en de appels oo... |
In forum Spirits |
9 jaar geleden |
|
RE: Razendsnelle sprankelende appelcider in de maak Daar heb ik meer mensen over gehoord, de Ikea flessen zijn niet bestand tegen zoveel druk. Ik heb nog 7 beugelflesjes van deze cider liggen, ik ga ze nu in de koelkast leggen 😉 Hoop dat de smaak nog n... |
In forum Bier, Wijn en overige dranken |
9 jaar geleden |
|
RE: Homemade Gin Basket Die Gin basket van Still Spirits heb jij in ieder geval niet meer nodig 😉 Ziet er top uit! Echt goed gedaan! |
9 jaar geleden |
|
RE: Homemade Gin Basket Ziet er goed uit Raymond! De smaak van zoethout kan nog iets afvlakken als het je lukt hem een tijdje te bewaren. Dat je toch een vorm van reflux hebt kan goed zijn hoor. De alcohol gaat toch met ee... |
9 jaar geleden |
|
RE: Stel je even voor Hi Nimrax! Top, leuk dat je daarmee bezig bent! En daar hoort nuchter blijven inderdaad bij! Succes!!! |
9 jaar geleden |
|
RE: Alle vragen en antwoorden betreft de T500 mogen hier! Privacy is inderdaad heel belangrijk, het kan via mij, maar natuurlijk ook via een prive bericht. Soms komt een privebericht bij mensen in de spamfolder, dus als je een prive bericht stuurt zeg hier d... |
9 jaar geleden |
|
RE: Appels of ander hard fruit ontsappen met Pectolase Enzymen Ik ben trouwens van plan dit weekend alles te gaan afronden, ik ga de kirsch afstoken en deze appelmost. Eens kijken wat ik daarmee ga doen. Ik denk dat ik hem lekker blank laat en in een flesje stop ... |
In forum Stooktips |
9 jaar geleden |
|
RE: Stel je even voor Jij ook welkom terug Nimrax, ik had je een paar dagen gemist! 😉 |
9 jaar geleden |
|
RE: Kirsch van morellen (zure kers) Ik hoop dit weekend ook mijn kirsch te gaan stoken, mijn kirsch smaakt al goed als striprun, en ik heb er nog een berg kersen in te liggen macereren. De kleur is prachtig nu, maar die is na de stook v... |
In forum Spirits |
9 jaar geleden |